ویژگی های نوت 5

ویژگی های نوت 5

با توجه به اخبار جدید منتشر شده گلکسی نوت 5 با کد SM-N920 با نام پروژه ی نوبل در شرکت سامسونگ ثبت شده است!

این گوشی قدرتمند احتمال دارد با صفحه نمایش Super Amoled با رزولشن 2k یا 4k رونمایی شود یعنی تراکم پیکسلی بالای 600پیکسل در هر اینچ.مخالفت های بسیاری برای استفاده از این تکنولوژی وجود دارد چرا که باعث مصرف بیشتر باتری در طول روز و کاهش قدرت آن در دراز مدت خواهد شد.

این گوشی با قلم جدید S Pen عرضه می شود و در آن از پردازنده ی 8 هسته ای اکسینوس 7422 استفاده خواهد شد. خبر بعد در مورد باتری این گوشی بوده که با توجه به سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش باکیفیت بالا  باید منتظر رونمایی از این گوشی قدرتمند همراه باتری 4100 میلی آمپر ساعتی باشیم.

جدید ترین گمانه زنی ها حکایت از وجود USB نوع C به جای درگاه microUSB در محصولات شرکت سامسونگ دارد که احتمالا با رونمایی از نوت 5 معرفی خواهد شد! این نوع USB مستقل از جهت بوده یعنی مانند کانکتور های لایتنینگ اپل آن را از هر دو جهت می توانید به تلفن وصل کنید اما این فقط یکی از مزایای USB-C است. قابلیت هایی چون گذردهی (سرعت انتقال) بسیار بالا و امکتن شارژ شدن بسیار سریع باتری از مزایای دیگر این کانکتور است.

دوربین عقب این گوشی دارای کیفیت 20 مگاپیکسل بوده و حالت ultra-hd در آن وجود دارد.و دوربین دوم آن دارای کیفیت 5 مگاپیکسل است.

حافظه داخلی آن 16,32,64,128 است و رم آن نیز بین 6-4 گیگ متغیر بوده. قیمت این گوشی بین 1000-700 دلار تخمین زده شده!!

 

 
 
 
 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل