تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

آپدیت 5.1.1 سامسونگ گلکسی اس 6

آپدیت 5.1.1 سامسونگ گلکسی اس 6

گلکسی اس 6 سامسونگ به اندروید 5.1.1 آپدیت شده است. کاربران ایرانی می‌توانند این بسته بروزرسانی را به صورت OTG دریافت کنند. این بروزرسانی بیش از آنکه حاوی تغییرات در رابط کاربری باشد، به بهینه‌سازی‌ها و رفع ایرادات اختصاص دارد.
سامسونگ اندروید آبنبات چوبی نسخه 5.1.1 را برای کاربران ایران ارائه کرده است. در این نسخه شاهد تغییرات اساسی و چشمگیری نیستیم و به غیر از چند تغییر کوچک در ارائه تنظیمات بهتر، بقیه تغییرات مربوط به بهینه‌سازی‌ها و تغییرات خود اندروید 5.1.1 هستند.

از جمله تغییراتی که در نسخه جدید اندروید برای گلکسی اس 6 شاهد آنها هستیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1.در فرمور جدید گلکسی اس 6 در نرم‌افزار دوربین شاهد یک تغییر جزئی هستیم و آن امکان تغییر اکسپوژر در هنگام فوکوس است. بدین ترتیب که با لمس صفحه و تغییر نقطه فوکوس، گزینه‌ای مشاهده می‌شود که به کمک آن می‌توانید نورگیری را کم یا زیاد کنید. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا در فضاهایی با نور کم بتوانند، تصاویر بهتری را ثبت کند.
2. در اندروید جدید برای این تلفن می‌توانید راحت‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن‌های منوی اپلیکیشن‌ها را مرتب کنید و تنها با لمس دکمه A-Z در بالای App Drawer می‌توانید آنها را بر اساس حروف الفبا مرتب‌سازی کنید. این قابلیت در نسخه‌ی قبلی وجود داشت، اما دسترسی به آن سخت‌تر بود.

3.در بالای نوتیفیکیشن‌ها و پایین‌تر از تنظیمات سریع دو گزینه S Finder و Quick Connect دیده می‌شود که بسیاری افراد از آنها هیچگاه استفاده نمی‌کند. حالا سامسونگ این امکان را فراهم کرده تا کاربران بتوانند از بخش ویرایش تنظیمات سریع، این دو دکمه را نیز حذف کنند.

4.تغییر دیگر در رابط کاربری تاچ‌ویز به امکان فعال یا غیر فعالسازی افکت‌های حرکتی والپیپیرها مربوط می‌شود. وقتی می‌خواهید والپیپر تلفن خود را تغییر دهید، گزینه فعال یا غیرفعالسازی افکت حرکت والپیپرها دیده می‌شود که کاربر در صورت تمایل می‌تواند آن را غیرفعال کند.

5.تغییر بعدی در بخش Themes است. پیش‌تر برای ورود به استور تم‌های گلکسی اس 6 باید دکمه موجود در گوشه سمت راست بالا در بخش Themes را لمس می‌کردید. اما حالا این دکمه با رنگ بنفش به صورت نواری در پایین بخش Themes قابل مشاهده است تا کاربر راحت‌تر آن را پیدا کند.
همان طور که گفته شد بقیه‌ی تغییرات اعمال شده در آپدیت اندروید 5.1.1 برای گلکسی اس 6 به رفع ایرادات و باگ ها و برخی بهینه‌سازی‌ها اختصاص دارد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل