تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

تصاویر موتوجی 2015 موتورلا قبل از مبل از معرفی رسمی فاش شد

تصاویر موتوجی 2015 موتورلا قبل از مبل از معرفی رسمی فاش شد

موتورولا نسل جدید موتوجی را پس فردا بصورت رسمی معرفی خواهد کرد؛ اما نکته‌ای که در مورد این محصول حائز اهمیت است، لو رفتن تمام مشخصات فنی است که امروز نیز با افشای تصاویر و قیمت این محصول تکمیل شده است.
بسیاری از اطلاعات مرتبط با مشخصات فنی نسل جدید موتورولا پیش از معرفی رسمی این گوشی هوشمند در ۲۸ جولای فاش شده بود. تنها نکته‌ی مبهم در خصوص این گوشی هوشمند وضعیت ظاهری آن بود؛ چراکه تصاویر منتشر شده‌ی منتسب به این محصول به چند رندر و تصویر غیرواضح محدود شده بود. تا اینکه ساعاتی پیش مجموعه‌ی تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شد و تقریبا هیچ نکته‌ی تاریکی را برای مراسم معرفی باقی نگذاشت.
براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی یا فول اچ‌دی بنابر نسخه‌ی سفارش داده شده، پشتیبانی از شبکه‌های 4G LTE، تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ یا ۶۱۰، یک یا دو گیگابایت حافظه‌ی رم، ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیسلی در جلو بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند از اندروید ۵.۱.۱ آبنبات چوبی استفاده می‌کند.
همچنین باید به اطلاعات مرتبط با قیمت این گوشی هوشمند نیز اشاره کرد؛ موتو جی ۲۰۱۵ با قیمت ۱۷۹.۹۹ دلار بصورت غیرقراردادی به فروش خواهد رسید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل