تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

تصاویر نوت 5 قبل از رونمایی منتشر شد!

تصاویر نوت 5 قبل از رونمایی منتشر شد!

اگرچه سامسونگ ساعاتی پیش دعوت نامه های مرتبط با مراسم معرفی گلکسی نوت ۵ را ارسال نمود اما این موضوع سبب نشده تا کارمندان و افرادی که به این موبایل دسترسی دارند، دست از انتشار تصاویر گلکسی نوت ۵ بکشند.
جدیدترین تصاویر، تلفن همراه مورد بحث را به شکل زنده به نمایش می کشند و دیگر خبری از رندر های کامپیوتری نیست و می توان تمام زوایای آن را مشاهده کرد.
قهرمان فبلت های جهان، همراه با یک کیس از سوی سازنده ی ژاپنی به نام Nillkin مشاهده می شود و اگرچه به طور کلی همین عکس ها، تفاوتی با تصاویر و رندر های لو رفته قبلی ندارند اما می توان آنها را با کیفیت بالاتری مشاهده نمود.
متریال ساخت نیز به گلکسی اس ۶ شباهت بی اندازه ای پیدا کرده اند و اکنون نوت ۵، همچون پرچمدار سامسونگ از فلز و شیشه بهره می برد. از سوی دیگر مشاهده می کنید که توجه عکاس، به قلم هوشمند S Pen جلب شده و خواسته به ما نشان دهد و خیالمان را نیز راحت کند که خبری از مکانیزم خروج خودکار به واسطه فرامین صوتی نیست.
پیشتر شایع گشته بود که این تلفن همراه از پورت USB-C استفاده خواهد کرد که همین موضوع را نیز می توان در جدیدترین عکس های فاش شده، منتفی دانست. به طور کلی، ظاهر این محصول اندکی بزرگ و ضخیم به نظر می رسد اما نباید فراموش کرد که با سری نوت سر و کار داریم؛ محصولی که قرار است قدرتمندترین تلفن هوشمند ساخته شده از سوی سامسونگ برای نیمه دوم ۲۰۱۵ لقب گیرد.



 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل