تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

موتو اکس پلی موبایل ارزان قیمت موتورولا

موتو اکس پلی موبایل ارزان قیمت موتورولا

در مراسم امروز موتورولا علاوه بر نسل سوم موبایل های موتو جی و موتو اکس، تلفن همراه دیگری به نام موتو اکس پلی نیز معرفی شد که در واقع همان Moto X است منتها با ظاهری جدید و جثه ای بزرگ تر که قیمت پایین تری هم دارد و با توجه به ابعادش، همراه با یک باتری بزرگ تر ارائه می گردد.
لذا همانطور که گفته شد، امکانات این موبایل اختلافاتی جزئی با مدل سال قبل موبایل موتو اکس دارد و شاید بتوان اینطور قلمداد کرد که کمپانی موتورلا همان موتو اکس را در قالب پوسته ای جدید عرضه کرده است.
این موبایل دارای یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی است و از یک باتری ۳۶۳۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. ظرفیت باتری همانطور که گفته شد بالاست و قطعا از این لحاظ بهتر از نسخه اولیه و نسل دوم موتو اکس عمل خواهد کرد. علاوه بر این مشخصات، موتو اکس پلی دارای یک دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی است که طبق ادعای کمپانی سازنده اش، بهبود قابل توجهی پیدا کرده، هرچند برای تایید صحت این گفته هنوز اندکی زود است.
همچون همه مدل های موتو اکس، تلفن هوشمند پلی نیز با استفاده از ابزار موتو میکر قابل شخصی سازی است. متاسفانه تا به اینجای کار اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول منتشر نشده، با این وجود موتورولا پیشتر گفته بود که قیمت دستگاه در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار کمتر از رقبای پیشرفته خود نظیر آیفون و گلکسی S6 خواهد بود. این محصول قرار است که از ماه آینده میلادی در ۵۵ کشور دنیا عرضه گردد.
در این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۶۱۵ بهره گرفته شده که توانی اندک پایین در قیاس با مدل های دیگر این چیپست دارد و آنطور که گفته شده عمر باتری این دستگاه به دو روز می رسد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل