هواوی و ال جی مسئول ساخت نکسوس های بعد

هواوی و ال جی مسئول ساخت نکسوس های بعد

اگر شایعات صحت داشته باشند امسال شاهد معرفی دو تلفن هوشمند نکسوس خواهیم بود و یکی از این موبایل ها بناست تا توسط هوآوی تولید شود و مسئولیت ساخت دیگری نیز به عهده ال جی گذاشته شده.

تا به امروز اندکی از جزئیات مرتبط به هر دو اسمارت فون به بیرون درز یافته و در لابه لای خبرها کمی در مورد مشخصه های فنی شان شنیده ایم، اما اکنون برخی از منابع اطلاعات جذاب تر و کامل تری را در رابطه با آنها منتشر کرده اند.

وبسایت GizmoChina در همین زمینه گزارشی را به رشته تحریر درآورده که در آن ویژگی ها فنی هر دو اسمارت فون نکسوس آتی آورده شده است. مطابق گزارش مذکور نکسوس تولید شده توسط کره ای ها (ال جی) نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن تمام HD خواهد داشت و از چیپست اسنپدراگون ۶۲۰، ۴ گیگابایت حافظه ی رم LPDDR3، شصت و چهار گیگابایت حافظه ی داخلی eMMC 5.1 و باتری ۳۱۸۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات آن نیز می توان به پشتیبانی از فناوری های NFC و بلوتوث، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (با لنز ۶-المنت که گشودگی دهانه لنزش برابر f/1.8 خواهد بود) دوربین جلویی ۴ مگاپیکسلی، فناوری تشخیص عنبیه چشم، پورت USB-C و ساپورت از شارژ سریع ۲.۰ اشاره کرد.

گزارش یاد شده می افزاید، نکسوس هوآوی هم صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی با رزولوشن WQHD را در خود جای داده و برایش بدنه ی یکپارچه فلزی در نظر گرفته شده است. فبلت مورد بحث دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی خواهد داشت و از شارژ وایرلس نیز پشتیبانی خواهد نمود.

 

شواهد اولیه نشان می دهند که ال جی قرار است نسخه ی ارزان تر و با مشخصه های ضعیف تر نکسوس های بعدی را آماده کند و ساخت فبلتی قدرتمند به هوآوی واگذار شده، هر چند هنوز در این زمینه نمی توان به صورت قطعی اظهار نظر کرد و باید منتظر ماند و دید آینده چگونه رقم می خورد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل