تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

ساخت ویدئو های اسلوموشن با اپلیکیشن SloPro

ساخت ویدئو های اسلوموشن با اپلیکیشن SloPro

SloPro اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های اندروید، آی او اس و ویندوزفون است که به کمک آن می توانید ویدئوهایی آهسته و با سرعت پایین تولید کنید.

مدتی است که بحث فیلم برداری آهسته در دوربین‌های موبایل با استقبال بالایی مواجه شده؛ به طوری که در اکثر پرچم داران امروزی، این قابلیت به صورت پیش‌فرض در این گوشی‌ها قرار گرفته است. این امکان که به کمک آن می توانید ویدئوهای معمولی خود را، به صورت آهسته و با سرعت بسیار کم تماشا کنید، نیازمند پشتیبانی دوربین گوشی از فیلمبرداری با سرعت بالا است که البته با شبیه‌سازی‌های نرم‌افزاری نیز می توان در گوشی‌های قدیمی تر نتیجه ای شبیه، اما نه در حد پرچم داران فعلی را از ویدئوها مشاهده کرد. SloPro یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در زمینه‌ی فیلم‌برداری سریع و سپس نمایش به صورت آهسته است که استقبال فوق‌العاده از آن در آی او اس، باعث شد تا در مدت زمان کمی نسخه‌ی ویندوزفونی و اندرویدی آن نیز منتشر شود؛ البته بدیهی است که کیفیت فایل خروجی، وابسته به قدرت دوربین گوشی شما خواهد بود.

 

کیفیت خروجی این برنامه نسبت به همتایان خود در سطح بسیار بالاتری قرار دارد به طوری که حتی اگر فایل ورودی شما دارای کیفیت HD باشد، در ویدئوی خروجی نیز همین کیفیت را مشاهده خواهید کرد که با توجه به عملیات پردازشی لازم بر روی ویدئو، امری قابل تحسین است. البته در نسخه‌ی رایگان این برنامه محدودیت‌هایی همچون ثبت شدن لوگوی برنامه روی ویدئوها، امکان اشتراک گذاری تنها از طریق ایمیل و ذخیره شدن تنها در پوشه‌ی دوربین وجود دارد که با پرداخت $3.99 می توانید این محدودیت‌ها را از بین برده و به نسخه‌ی پرمیوم برنامه دسترسی پیدا کنید. شیوه‌ی کار با برنامه نیز بسیار ساده و شفاف است؛ به طوری که کافیست تا وارد این اپلیکیشن شده و بعد از فیلم‌برداری توسط آن، به بخش گالری داخلی SloPro مراجعه کنید و با کلیک روی ویدئوها، نسخه‌ی آهسته‌ی آن‌ها را مشاهده کنید. سرعت پخش ویدئو در حالت آهسته قابل تغییر است و می توانید درجه‌ی کندی را از بین حالات 25درصد، 50درصد و... انتخاب کنید. البته امکان تماشای ویدئو با سرعت بالاتر از حالت عادی نیز در نظر گرفته شده است که چندان کاربردی نخواهد بود. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن که به گفته‌ی توسعه‌دهندگان آن به زودی حالت‌های 500FPS و 1000FPS نیز به آن اضافه می شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل