معرفی سایت

آفیس آنلاین

آفیس آنلاین

مطلب اختصاصی پیشگامیت

چندی است که مایکروسافت نسخه آنلاین و یا همان نسخه ابری محصولات آفیس را راه اندازی کرده است . اما  نسخه آنلاین آفیس چیست و چه امکاناتی دارد ؟ در ادامه با پیشگامیت همراه باشید .

چندوقتی است که شرکت های تکنولوژی علاقه ی زیادی به سرویس های ابری دارند و در تلاشند تا سهم محصولات ابری را از سایر محصولات خود بیشتر کنند . یکی از این محصولات نسخه آنلاین آفیس نام دارد .

در نگاه اول ، نسخه آنلاین آفیس ، چیزی از نسخه ویندوز کم ندارد  و تمامی عناصری که در نسخه ویندوز با آن سر و کار داشته اید نیز موجود هستند . 

در ابتدا برای ورود نیاز به اکانت live.com دارید .

بعد از ورود با کلیک بر روی نرم افزار مورد نظر ، از جمله : Powerpoint ، Word ، Onenote  و Excel می توانید به بخش ویرایش رفته و از بیشتر امکانات نسخه های آفیس استفاده کنید . المان ها طوری طراحی شده اند که بعضی مواقع تشخیص نسخه آنلاین  و یا غیر آنلاین  دشوار می شود . حتی منو ها نیز همانند نسخه ویندوز طراحی شده اند . و تقریبا چیز جدیدی وجود ندارد که شما را گفت زده کند . تنها چیز شگفت انگیز همان شباهت بیش از حد نسخه آنلاین با نسخه ویندوز می باشد .

برای ذخیره کردن نیز شما می توانید آن را بر روی OneِDrive (سرویس اشتراک گذاری ابری مایکروسافت) ذخیره  کنید . همچنین می توانید نسخه ای از آن را با خروجی های docx ، pdf وODT دانلود کنید . 

این نسخه برای مواقعی که شما دسترسی به رایانه شخصی خود ندارید و خواهان استفاده از برنامه های آفیس هستید واقعا کارساز می باشد . حتی مواقعی که می خواهید فایل های خود را در جایی مطمئن ذخیره سازید ، و به گونه ای دیگر یک بک آپ از آن داشته باشید ، واقع مفید می باشد . به شخصه برای بنده بسیار اتفاق افتاده که با ذخیره سازی فایل های خود بر روی حافظه های فلش ، به دلیل استفاده زیاد ، بخش اعظمی از فایل های مهم خود را از دست داده ام . این سرویس ویرایش و ذخیره سازی فایل ، امکان دسترسی به اسناد از همرر جای دنیا ، تنها با داشتن یک سرویس اینترنت و یک  تلفن همراه و یا لپ تاپ را فراهم می آورد .

آیا شما در آینده از این سرویس ابری استفاده خواهید کرد؟ تجارب خود را با ما در اختیار بگذارید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل