تکنولوژی

اولین پرچمدار مایکروسافت را با تمام زیبایی هایش از نزدیک ببینید!

اولین پرچمدار مایکروسافت را با تمام زیبایی هایش از نزدیک ببینید!

 

در شرایطی که همه منتظر معرفی گوشی پرچمدار مایکروسافت هستند، امروز تصاویر جدیدی از لومیا ۹۵۰ یا همان گوشی Cityman معروف منتشر شد. این عکس ها چندان واضح نبودند اما اخیرا عکس جدیدتری هم لو رفته است که در آن می توان به خوبی زیبایی های این گوشی دوست داشتنی را مشاهده کرد.

 

با توجه به آن چه که در عکس می توانیم ببینیم، باید اعتراف کنیم که ظاهر این گوشی کاملا جذاب و زیباست. البته باید این نکته را هم در نظر بگیریم که شاید این عکس هنوز طراحی نهایی این گوشی نباشد و اگر این طور باشد باید صبر کرد و دید که مایکروسافت چگونه دوست دارانش را سورپرایز خواهد کرد. در صورتی که می خواهید بدانید، مشخصات لومیا ۹۵۰ به صورت زیر است:

این گوشی در بدنه ای پلی کربناتی با رنگ سفید یا سیاه مات عرضه می شود و مشخصات آن شامل صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی OLED با رزولوشن WQHD یا ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰، پردازنده ی ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، پشتیبانی از قابلیت Windows Hello، سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین پیورویو ۲۰ مگاپیکسلی همراه با فلش LED سه تایی، کلید های کناری آلمینیومی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، باتری قابل تعویض ۳۳۰۰ میلی آمپری، USB Type-C، و پشتیبانی از شارژ وایرلس Qi.

نظر شما در مورد عکس های منتشر شده از لومیا ۹۵۰ چیست؟ آیا شما هم بی صبرانه منتظر معرفی رسمی این گوشی توسط مایکروسافت هستید؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل