ویندوز ۱۰ در آمار مرور اینترنت در روسیه از سیستم عامل OS X اپل پیشی گرفت

ویندوز ۱۰ در آمار مرور اینترنت در روسیه از سیستم عامل OS X اپل پیشی گرفت

تنها کمی بیش از یک هفته از انتشار نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ گذشته است و هم اکنون آمار داده های مرور اینترنت در روسیه نشان می دهد که ویندوز ۱۰ توانسته است که در مرور اینترنت در روسیه از سیستم عامل OS X اپل پیشی بگیرد. LiveInternet یک سرویس شخص ثالث معروف برای مرور داده ها در اینترنت روسیه است که این آمار را منتشر کرده است و همچنین نمودار مربوط به این آمار را نیز در ادامه خواهید دید.

LiveInternet داده های خود را با ردیابی سیستم عامل افرادی که از مشهور ترین وب سایت های روسیه بازدید می کنند به دست می آورد. در روز جمعه، ۷ آگوست در روسیه، ویندوز ۱۰ توانسته است که به سهم ۱.۶ درصدی از فعالیت های مرور اینترنتی در مقایسه با سهم ۱.۱ درصدی سیستم عامل OS X اپل دست یابد. این در حالی است که ویندوز ۱۰ هنوز سهم مرور بسیار کمی را در مقایسه با دیگر سیستم عامل ها در بالای لیست – از جمله اندروید، که در صدر قرار دارد – به دست آورده است. البته باید به یاد داشت که تنها حدود یک هفته از انتشار نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰ می گذرد و این آمار بسیار خوب هستند.

به طور کلی این اعداد نباید خیلی تعجب آور باشند، چرا که ویندوز ۱۰ به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل های ویندوز ۷ و ویندوز ۸ قرار می گیرد، و این سیستم عامل ها با سهم های ۲۷ درصدی و ۷.۹ درصدی در بازار سیستم عامل های روسیه، به ترتیب در جایگاه های دوم و چهارم قرار دارند. بنابراین طبیعی به نظر می رسد که ویندوز ۱۰ افزایش لذت بخشی را تجربه کند و آینده ای درخشان را در پیش داشته باشد.

 

به یاد داشته باشید که این آمار از یک سرویس شخص ثالث است که تنها ترافیک برخی از معروف ترین وب سایت های روسیه را بررسی می کند. با این حال LiveInternet یکی از معروف ترین سیستم های آمار در روسیه است، پس می تواند نگاهی داشته باشد به آن چه که در پشت صحنه می گذرد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل