مایکروسافت گوشی‌های لومیا تاکمن و سیتی من را شهریورماه معرفی می‌کند

مایکروسافت گوشی‌های لومیا تاکمن و سیتی من را شهریورماه معرفی می‌کند

لومیا

اخیرا اطلاعات مربوط به پرچمداران مایکروسافت که مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل این کمپانی خواهند بود، منتشر شده است. حال EVLeaks@ فاش کرده که ردموندی‌ها گوشی‌های Talkman و Cityman را در مراسمی که ماه سپتامبر برگزار می‌شود، معرفی خواهد کرد.

 

اخبار منتشر شده در مورد گوشی‌های هوشمند پرچمدار مایکروسافت حکایت از این داشت که دو گوشی پرچمدار Talkmanو Cityman ردموندی‌ها در ماه نوامبر روانه‌ی بازار خواهند شد، حال آنکه EVLeaks معرفی و عرضه‌ی این دو گوشی هوشمند را پیش از موعد مورد نظر خوانده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط ایوان بلس که توسط وی در حساب کاربری EVLeaks منتشر شده، مایکروسافت پرچمداران خود را که Talkman و Cityman خوانده می‌شوند، طی مراسمی در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد.

به نظر نمی‌رسد مایکروسافت این دو گوشی هوشمند را در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 برلین معرفی کند. گمانه‌ها برگزاری مراسم مستقل توسط این کمپانی را در اواخر ماه سپتامبر محتمل می‌خوانند.

براساس اطلاعات ارائه شده لومیا تاکمن از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق اسلات میکرو SD و باتری ۳٫۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در کنار صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن 2K بهره خواهد برد. همچنین باید به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView و فلاش سه گانه‌ی ال‌ای‌دی در کنار قاب پشتی از جنس پلی کربنات با قابلیت جدا کردن از بدنه نیز اشاره کرد. سیتی‌من را باید گوشی هوشمندی با همین امکانات و صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی خواند. هر دو گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل خواهند بود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل