تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

گوشی آندرویدی نوکیا

گوشی آندرویدی نوکیا
بالاخره نوکیا تصمیم جدی به بازگشت به دنیای موبایل گرفته پس با سایت ویندوز سنتر همراه باشید کمپانی فنلاندی نوکیا، چند ماه پیش شایعات مربوط به بازگشت خود به دنیای اسمارت فون ها را تایید کرد و عنوان کرد که به محض یافتن یک شریک مالی، محصولات جدید خود را راهی بازار خواهد کرد. ظاهراً این کمپانی توانسته است با یافتن یک پشتیبان مناسب تولید محصولات خود را آغاز کند. بالاخره امروز اولین تصاویر از گوشی اندوریدی Nokia C1 در میان رسانه های مختلف منتشر شد. در ادامه به بررسی ویژگی های این اسمارت فون خواهیم پرداخت. گوشی آندرویدی نوکیا

آنچه که از تصاویر منتشر شده مشخص است حضور یک صفحه نمایش مات و نسبت مناسب بین ابعاد گوشی و صفحه نمایش است. از طرفی مشخص است که بدنه این گوشی به صورت یکپارچه ساخته شده و همچنین دکمه های موجود در رابط کاربری این گوشی خبر از سیستم عامل اندروید دارد.

پیش از این مشخص شده بود که ویژگی های گوشی Nokia C1 بسیار شبیه به تبلت Nokia N1 است. اما پس از بررسی این ویژگی ها مطمئناً شما هم متوجه می شوید که این موضوع تنها شایعه ای بی اساس بوده است. اگرچه نوکیا از تولید اسمارت فون ها تا سال ۲۰۱۶ منع شده است اما این موضوع سبب نمی شود که نوکیا از قرار دادن نام خود بر روی این محصولات جلوگیری کند و مطمئناً همچون تبلت N1 این گوشی نیز با نام نوکیا معرفی خواهد شد.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویژگی های این اسمارت فون در دست نیست اما به نظر می رسد که گوشی Nokia C1 دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح HD، مکانیزم لمسی از نوع خازنی و پردازنده اینتل با ۲ گیگابایت حافظه رم باشد. این گوشی همچنین از دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی همراه با فلش LED و فوکوس خودکار بهره می برد.

همانطور که مشخص است این ویژگی ها اشاره به یک اسمارت فون میان رده دارد و برخلاف تبلت N1 حرف زیادی برای گفتن ندارد. در هر صورت به نظر می رسد که تولید و عرضه گوشی C1 می تواند یک شروع خوب دیگر برای نوکیا باشد.

گوشی آندرویدی نوکیا

نظر شما در مورد گوشی جدید و بازگشت نوکیا چیست؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل