تکنولوژی

ویدئویی از گوشی لومیا 950XL

ویدئویی از گوشی لومیا 950XL

در روزهای گذشته شاهد فاش شدن مشخصات کامل پرچمداران جدید مایکروسافت و حتی فاش شدن قیمت‌ آن‌ها بودیم. حالا ویدئوی جدید فاش شده گوشی لومیا 950XL را از تمامی زوایا نشان می‌دهد. با زومیت همراه باشید.

 انتظار می‌رود مایکروسافت روز ۱۴ مهر پرچمداران خود را معرفی کند. تنها چند روز قبل از معرفی رسمی حالا شاهد فاش شدن ویدئوی رندر شده از این گوشی هستیم.

لومیا ۹۵۰ ایکس ال از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق میکروس اس‌دی، باتری ۳٫۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع QuickCharge در کنار شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد.

در پشت گوشی یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی PureView در کنار فلاش سه گانه‌ی ال‌ای‌دی قرار گرفته است. در جلوی گوشی نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته است. درگاه ارتباطی تعبیه شده دراین گوشی نسخه‌ی USB نوع  C است. همچنین باید به سنسور عنبیه‌سنج نیز در این گوشی اشاره کرد.

به نظر می‌رسد همه شرایط برای معرفی لومیاهای جدید آماده است و باید تا آن روز منتظر ماند. نظر شما در مورد گوشی‌های جدید مایکروسافت چیست؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل