مشکلات وب سایت های طراحی شده با نرم افزارهای آماده

مشکلات وب سایت های طراحی شده با نرم افزارهای آماده

وردپرس  wordpress  یکی از سیستم های مدیریت محتوا است.  این CMS  قابلیت های فراوانی دارد ولی اکثر کسانی که تمایل به داشتن وب سایتی ارزان و خوب دارند؛ از نکاتی مانند کیفیت کار،امنیت سایت و نیازهای خودشان غافلند. داشتن اطلاعات کافی قبل از انتخاب شیوه پیاده سازی وب سایت برای کاربران بسیار ضروری است .

در این مقاله به برخی مشکلات رایج که در وب سایت هایی که با نرم افزارهای اماده رخ می دهد را بررسی می کنیم.

-یکی از مشکلات بسیار مهم در وب سایت های وردپرسی هک شدن این وب سایت ها است. البته مشکلات امنیتی این چنینی در نسخه هایی که وردپرس ارائه می کند حل می شوند. شاید به همین دلیل است که همیشه باید اخرین نسخه  از ان را تهیه کنید.

ولی به هر حال کدهای این نرم افزارهای مدیریت محتوا در اینترنت موجود است و همواره راه های جدیدی برای نفوذ به این کدها پیدا می شود ، به همین دلیل به عنوان کسی که از سیستم های مدیریت محتوای کدباز استفاده می کنید نیاز دارید همیشه بروزرسانی های امنیتی را انجام دهید.

در غیر این صورت وب سایت خود را اماده حمله و از دست دادن اطلاعات قرار می دهید که این مساوی است با از دست دادن مشتریان وب سایت خود.

-کاربرانی که به دنبال داشتن وب سایتی ارزان و مقرون به صرفه هستند باید به این نکته توجه کنند که وردپرس برای کاربردهای تجاری و همچنین وب سایت های بزرگ مناسب نیست ، چرا که امکانات لازم برای پیاده سازی این گونه وب سایت ها را در اختیار ندارد.

در واقع وردپرس برای طراحی وب سایت های شخصی و وبلاگ ها مناسب است.

اگر شما به دنبال وب سایتی هستید که فقط  نیاز به پر کردن چند صفحه دارید در این صورت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا برای شما مناسب است . ولی  اگر شما می خواهید وب سایتی برای فروشگاه یا سازمان و یا شرکت خود داشته باشید در این صورت استفاده از سییستم های مدیریت محتوایی مانند وردپرس نمیتواند نیاز های شما را برطرف کند .

 

 -یکی دیگر از مشکلاتی که در حین طراحی با سیستم های مدیریت محتوای اماده با انها روبرو می شوید ، محدودیت در طراحی و برندسازی است که دست طراح را برای طراحی قالب اختصاصی می بندد.  مساله مهم دیگر این است که اکثر سایت های طراحی شده با سیستم های مدیریت محتوا از قالب های آماده استفاده می کنند که این برای برندینگ وب سایت شما بسیار نامناسب بوده، چرا که وب سایت های مانند وب سایت شما در اینترنت موجود بوده که تفاوت شما با انها تنها در نام وب سایت ها است!!!

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل