صدای پای آیپد پرو به گوش میرسد!

صدای پای آیپد پرو به گوش میرسد!

شایعاتی از یک منبع ژاپنی به گوش میرسد که در آن این منبع مدعی شده که آیپد پرو هفته اول نوامبر بطور عمومی عرضه میشود و کاربران میتوانند ازآن تاریخ اقدام به خرید نمایند همچنین وسایل همراه آیپد یعنی اپل پنسل و اسمارت کاور درهمان تاریخ ولی جدا از دستگاه و بصورت آزاد عرضه میشوند.

 

iPad-Pro

 

آیپد پرو همراه آیفون 6اس و 6اس پلاس در کنفرانس شهریور ماه معرفی شد ، تنها چند روز بعد از این کنفرانس آیفونها روانه بازار شدند ولی آیپد پرو همچنان در پس پرده عرضه این محصل پنهان مانده که همین امر سبب شده همچنان بازار شایعات این غول قدرتمند داغ بماند و البته حرف اول و آخر را اپل میزند و نباید زیاد به شایعات دل ببندیم پس تا روز عرضه این محصل توسط اپل ما هم منتظر میمانیم .

قیمت آیپد پرو از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود. مدل پایه ۳۲ گیگابابت ظرفیت دارد و گویا خبری از مدل ۶۴ گیگابایتی نیست. اپل مدل ۱۲۸ گیگابایتی را ۹۴۹ دلار قیمت‌ گذاری کرده است. البته این قیمت‌ها مربوط به مدل‌های وای‌فای هستند. اگر به دنبال استفاده از سیمکارت روی تبلتتان هستید، باید سراغ مدل ۱۲۸ گیگابایتی سلولار بروید که ۱۰۷۹ دلار قیمت دارد. خرید اسمارت کیبورد و اپل پنسل نیز هر کدام ۱۶۹ و ۹۹ دلار هزینه‌ی مازاد برایتان به دنبال خواهد داشت.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل