تکنولوژی مقالات

اعلام حضور 23 اپراتور بین المللی برای ورود به بازار ایران !

اعلام حضور 23 اپراتور بین المللی برای ورود به بازار ایران !

LG G3 Test

محمود واعظی در نشست خبری مراسم روز جهانی پست ضمن اعلام این که پیش‌بینی می‌شود تا ۱۰ سال آینده، ۱۵ درصد سهم بازار موبایل به اپراتورهای مجازی اختصاص داشته باشد، گفت ۲۳ اپراتور بین‌المللی از ۱۸ کشور جهان برای سرمایه‌گذاری در ایران درخواست داده‌اند.

وزیر ارتباطات گفت: تاکنون ۲۳ اپراتور بین‌المللی از ۱۸ کشور جهان برای حضور در اپراتور مجازی موبایل ایران به عنوان سرمایه‌گذار در کنسرسیوم‌های ایجاد شده شرکت کرده‌اند و تاکنون ۵۱ تقاضا برای دریافت این مجوزها داشته‌ایم.

وی گفت: تاکنون ۱۲ متقاضی شرایط دریافت پروانه فعالیت اپراتور مجازی موبایل را داشتند، اما درصدد هستیم در صورت تکمیل تمامی مدارک متقاضیان، این پروانه‌ها به صورت یکجا و در یک روز برای تمامی متقاضیان صادر شود.

پروانه اپراتور دوم پست به زودی نهایی می‌شود

واعظی با اشاره به اقداماتی که برای ورود بخش خصوصی به عرصه پست کشور انجام شده است، گفت: اقدامات موثری در حوزه پست دولتی ایران انجام شده و اگر چه طی دو سال اخیر ما به دنبال برخی از اهداف بودیم که به آن نرسیده‌ایم، اما این مسیر ارتقای پست باید ادامه پیدا کند.

وزیر ارتباطات افزود: درآمد جهان از سرویس‌های پستی حدود یک و نیم تریلیون دلار برآورد می‌شود و بر اساس ارزیابی‌های بازار ایران، ۱۵ میلیارد دلار این درآمد می‌تواند سهم درآمد پست ایران باشد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل