تکنولوژی

نسل جدید IMAC از راه رسید : شکوهی وصف نشدنی

نسل جدید IMAC از راه رسید : شکوهی وصف نشدنی

[caption id="attachment_8074" align="alignnone" width="500"]OLYMPUS DIGITAL CAMERA[/caption]

اپل امروز سری جدید دسکتاپ iMac را رونمایی کرد، نسل جدید آی مک نسخه 21 اینچی با نمایشگر 4K و نسخه 27 اینچی به نمایشگر رتینا 5K مجهز شده است.

نسل جدید آی مک پردازنده گرافیکی خارق العاده سری آبریس، دو پورت تاندربولت و حافظه داخلی 2 ترابایت فیوژن از راه رسیده است. نمایشگر 27 اینچی این محصول می‌تواند 25 درصد رنگ بیشتری نمایش دهد، علاوه بر پردازنده‌ قدرتمند و سریع تر، پردازنده گرافیکی بهبود فراوانی دیده، مدل پایه 27 اینچی با نمایشگر 5k با قیمت 1799 دلار به فروش می‌رسد.

تکنولوژی جدید در نمایشگر 27 اینچی در آی مک 21.5 اینچی نیز وجود خواهد داشت، رنگ ها با جزئیات بیشتری در نمایشگر جدید دیده می‌شوند، طراحی محصول دقیقا مانند قبل صورت گرفته است اما تغییرات اساسی درون این محصول جریان دارد.

مدل پایه به پردازنده از نوع Core i5 و مدل پیشرفته به Core i7 مجهز شده است، پردازنده گرافیکی AMD Radeon سری R9 با 2 گیگابایت رم و گران ترین مدل 4 گیگابایت رم گرافیک خواهد داشت.

رم DDR3 با فرکانس 1867 مگاهرتز در ارزان ترین مدل 8 گیگابایت تا 32 گیگابایت قابل تغییر است.

 مدل 21.5 اینچی نمایشگر رزولوشن 4K دارد، پردازنده، رم، گرافیک همگی قوی تر و بهتر از قبل شده‌اند، این محصول به پردازنده سری Broadwell اینتل مجهز شده است. 

آنطور که اپل اعلام کرده، این قابلیت بهبود یافته بازتولید رنگ به نسخه جدیدی از آیمک ۲۷ اینچی با نمایشگر ۵K نیز اضافه شده است. رم از نوع LPDDR3 با فرکانس کاری 1600 مگاهرتز از 8 تا 16 گیگابایت قابل تغییر خواهد بود.

قیمت برای مدل پایه آی مک با نمایشگر 21.5 اینچی 1099 دلار تعیین شده است، تدوین گران و عکاسان برای آیمک های جدید سر و دست خواهند شکست، آنها می‌توانند با دقت بیشتری به زندگی نگاه کنند.

علاوه بر دسکتاپ‌های جدید اپل از مجیک ماوس 2 و مجیک ترک پد 2 پرده برداشت، این محصول با یاری بلوتوث به آیمک متصل می‌شود، این محصول با کابل لایتنینگ شارژ می‌شود، دو ساعت شارژ کامل برای آن کافی ست.

قیمت مجیک کیبورد 99 دلار تغیین شده است، کیبوردی که دوباره طراحی شده، ارتفاع کلیدها کاهش یافته و تایپ آن لذتی دیگر دارد و البته پایداری کلیدها با افزایش 33 درصدی مواجه شده است.

مجیک ترک پد با سطحی شیشه‌ای از فورس تاچ پشتیبانی می‌کند، قیمت آن 129 دلار است. مجیک ماوس نیز با باتری قابل شارژ لیتیوم یونی 79 دلار قیمت خواهد داشت.

منبع: IDB

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل