تکنولوژی

دوربین آیفون 6s عقب تر از پرچمداران اندروید

دوربین آیفون 6s عقب تر از پرچمداران اندروید

شرکت DxOMark آوازه ی بلندی در تست و بررسی دوربین های گوشی های مختلف دارد و اخیرا نیز دوربین گوشی های اکسپریا زد 5 و نکسوس 6P را مورد یررسی قرار داده و به آنها نمره 87، 84 داده و اکسپریا زد 5 بالتر از سایر پرچمداران و گوشی های هوشمنر از جمله گوشی جدید آیفون یعنی آیفون 6 اس قرار گرفته. با تیم پیشگام آی تی همراه باشید.

همانطور که می دانید آیفون 6 اس مجهز به دروبین 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط 4K ویدئو شده و تغییرات بسیاری در فرایند ثبت تصویر و کیفیت بالا تر را داشته. اما با این حال DxOMark به دوربین این گوشی قدرتمند نمره 82 داده، دقیقا همان نمره ای که سال گذشته به آیفون 6 و آیفون 6 پلاس داده بود.

در این لیست همانطور که مشاهده میکنید گوشی های  اکسپریا زد 5 ،گکسی اس 6 اج، نکسوس 6پی، ال جی جی 4، نوت 4 و همچنین موتورولا ایکس نیز از آیفون 6 اس جلوتر بوده و نمرات بالاتری کسب کرده اند. همچنین این تیم اعلام کرده است که دوربین آیفون 6 اس به لطف فوکوس خودکار سریع، رنگ بندی و تراز سفید عالی، اکسپوژر قدرتمند و همچنین رندر دقیق رنگ ها در شرایط نوری ضعیف به کاربر قدرت ثبت عکس های با کیفیت و قوی را خواهد داد اما برخی نویز ها در تصاویر ثبت شده در شرایط نوری ضعیف و همچنین سایه افتادن بر روی رنگ ها در فضای بسته باعث گرفتن این نمره شده. لازم به ذکر است که در مورد ویدئو های گرفته شده با این دوربین از کیفیت بالا و قابل قبولی برخوردار است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل