تکنولوژی

سامسونگ از باتری‌های انعطاف پذیر Stripe و Band پرده برداشت

سامسونگ از باتری‌های انعطاف پذیر Stripe و Band پرده برداشت

استقبال قابل توجه خریداران از محصولات پوشیدنی، توجه بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیا همچون اپل، سامسونگ، سونی، ال‌جی و مایکروسافت را به خود جلب کرده است به طوری که این روزها اگر سری به بازار این گجت ها بزنید، با انبوهی از این محصولات هوشمند مواجه خواهید شد که متناسب با سلایق و کاربردهای مختلف خریداران طراحی شده اند.

 

اما فواید و مزیت های این گجت های پوشیدنی همواره تحت الشعاع یک نقطه ضعف که همان طول عمر پایین باتریست قرار می گیرد که البته شرکت های فعال در این زمینه تلاش هایی را نیز برای رفع آن انجام داده اند، اما نتیجه چندان قابل توجهی را به دنبال نداشته است.

 

در این بین، کمپانی کره ای سامسونگ که همواره نوآوری را سرلوحه کاری خود قرار داده است به تازگی در نمایشگاه InterBattery 2015 سئول، از دو باتری انعطاف پذیر و البته با طول عمر بالا به نام های Stripe و Band پرده برداشت.

 

این دو باتری در آینده ای نزدیک جای باتری های امروزی را در گجت های پوشیدنی خواهند گرفت و سامسونگ نسبت به آینده این محصول بسیار امیدوار است.

 

باتری Stripe به گونه ای انعطاف پذیر طراحی شده است که به خوبی بر روی اندازه های مختلف مچ دست افراد تنظیم خواهد شد. انعطاف پذیری این محصول شبیه به فیبر بوده که همین امر امکان استفاده از آن در گجت هایی همچون مچ‌بندهای هوشمند، گردنبند و سایر محصولات را فراهم می کند.

باتری Band نیز که منحصراً برای ساعت های هوشمند طراحی شده است، از طراحی پیشرفته ای برخوردار است که این اجازه را به کاربران می دهد تا از آن بر روی بند تمامی ساعت های هوشمند استفاده کنند. این محصول تاثیر چشمگیری در افزایش طول عمر باتری اسمارت واچ ها خواهد داشت به طوری که می تواند ظرفیت باتری را تا بیش از 50 درصد افزایش دهد. انعطاف پذیری و تحمل بالای این باتری در برابر خم شدگی را می توان از جمله ویژگی های بارز محصول جدید چشم بادامی ها دانست.

 

 

 

 

 

 

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل