مقالات

تصاویری از کورتانای فارسی

تصاویری از کورتانای فارسی

بعد از عرضه ویندوز 10 همراه با کلی امکانات ویژه ، که یکی از آن ها کورتانا بود توانست کاربران زیادی را به سمت ویندوز 10 جلب کند . البته کورتانا در زبان های انگلیسی ، چینی و .. در دسترس می باشد . 

در سایت ها تصاویری از کورتانای فارسی که گفته می شود ، یک فتوشاپ تمیز می باشد ، به بیرون درز کرده است . همزمان با انتشار این تصاویر عده ای از کاربران فارسی زبان در سایت uservoice اقدام به راه اندازی کمپینی برای عرضه زبان فارسی به کورتانا کرده اند . شما هم می توانید با رفتن به سایت uservoice  به اضافه شدن زبان فارسی به کورتانا رای دهید .

البته آن طور که خبرها نشان می دهد ، شاید به مایکروسافت برنامه ای برای پشتیبانی از زبان فارسی نداشته باشد .

 مارکوس اش، مدیر بخش کرتانای مایکروسافت، در وبلاگ ویندوز به زبان های بعدی که کرتانا از آن پشتیبانی خواهد کرد اشاره کرده است که خبری از زبان فارسی که بیش ترین درخواست کاربران در صفحه ی صدای کاربران را به خود اختصاص داده است نیست.

در متن این مطلب، مارکوس اش می نویسد:

همانطور که قبلا نیز اعلام کرده ایم، در تاریخ 7 مرداد، کرتانای ویندوز 10 در 7 کشور در دسترس خواهد بود: ایالات متحده ی آمریکا، انگلستان، چین، فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا. اما امروز ما اعلام می کنیم که در ماه های آینده کرتانا از طریق برنامه ی ویندوز اینسایدر در ژاپن و استرالیا در دسترس خواهد بود و برای کشور های کانادا و هند نیز به زبان انگلیسی در دسترس خواهد بود. در پایان امسال نیز کرتانا برای ویندوز اینسایدر های برزیل و مکزیک، و به زبان فرانسوی برای کانادایی های فرانسوی زبان در دسترس خواهد بود.

 

تیم پیشگام آی تی تصاویری از کورتانای فارسی را برای شما عزیزان آماده کرده است .

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل