بازی نرم افزار و اپلیکیشن

تولد دوباره Cut the Rope با نام Magic در ماه دسامبر

تولد دوباره Cut the Rope با نام Magic در ماه دسامبر

بسیاری از مردم در به خاطر سپردن تاریخ های تولد مشکل دارند اما شرکت ZeptoLab قصد دارد مطمئن شود که تاریخ تولد امسالش را از یاد نخواهید برد. این شرکت تولید کننده بازی توانسته مجوز عرضه سری موبایلی بازی محبوب Cut the Rope را تا پنج مرحله بگیرد. این تیم سعی دارد با یک خبر فوق العاده کاربران را غافلگیر کند و آن، ارایه یک سری جدید از بازی Cut the Rope است.

 

نام سری جدید بازی Cut the Rope، به Magic تغییر یافته است و همچنان از شخصیت جذاب Om Nom استفاده می کند. او در این سری، یک ماجراجویی جدید را با چرخش های جادویی خود آغاز می کند و پازل معروف خود  که براساس قوانین فیزیک بنا شده است را با جذابیت های بیشتری به کاربران ارایه خواهد کرد. متاسفانه شرکت ZeptoLab هنوز جزییات بیشتری از این بازی و تصاویر مراحل مختلف را منتشر نکرده و منابع خبری نیز آنقدرها که باید به شرح جزییات مراحل نپرداخته اند.

 

این تیم معتقد است که دقیقاً مانند هر ترفند معجزه آسایی، غافلگیر شدن نیز جزو فاکتورهای مهم و اصلی است. اما تمامی جنبه های فنی بازی مشابه نسخه های قبلی ست. تمام داستان بازی مانند گذشته به رساندن آبنبات ها به Om Nom سپری خواهد شد با این تفاوت که چند ترفند سحرآمیز جدید نیز به هر مرحله اضافه شده تا کاربران بتوانند ستاره های بیشتری را در هر مرحله کسب کنند.

این شرکت با تولید بازی جذاب Cut the Rope به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد که قابل انکار نیست. این سری از بازی های ZeptoLab توانسته اند در طول 5 سال، بیش از 750 میلیون بار دانلود داشته باشند که رقم کوچکی نیست. هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این سری جدید در دست نیست اما Cut the Rope: Magic به زودی به اسمارت ها می آید. گفته می شود این بازی تا ماه دسامبر برای گوشی اندروید و iOS عرضه خواهد شد. تمامی سری های Cut the Rope به صورت رایگان دانلود می شوند اما برای دسترسی به مراحل بالاتر باید خرید درون برنامه ای انجام دهید. پیش بینی می شود که همین رویه برای سری جدید نیز در نظر گرفته شود اما جزییات بیشتری از این بازی در ماه های آینده آشکار خواهد شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل