تکنولوژی ساعت هوشمند

با خرید همزمان آیفون و اپل واچ، 50 دلار تخفیف بگیرید

با خرید همزمان آیفون و اپل واچ، 50 دلار تخفیف بگیرید

089080fa-412b-41f3-91ee-4731384aaf88

اپل واچ در مقایسه با سایر پوشیدنی ها کالای ارزانی نیست. حدس ما این است که اپل تلاش کرده تا حس لوکس و انحصاری بودن را به کاربران القا کند اما باید در نظر داشت که بسیاری از کاربران نیز قادر به خرید آن نیستند. اگر شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که همیشه به داشتن اپل واچ فکر می کردید اما به دلیل قیمت بسیار بالای آن از خرید منصرف می شدید، شانس با شما یار بوده و طرح فروش ویژه اپل در انتظار شماست.

 

اپل به تازگی تایید کرد که یک پیشنهاد ویژه برای کاربران خود در نظر گرفته است. در این فروش فوق العاده کاربران می توانند یک اپل واچ را به همراه یک آیفون خریداری کرده و در مجموع حدود 50 دلار تخفیف بگیرند. البته با این روش کاربران پول بیشتری پرداخت خواهند کرد اما اگر کاربرانی وجود داشته باشند که برای خرید هر دو محصول برنامه ریزی کرده اند، می توان گفت دیگر بهانه ای برای به تعویق انداختن برنامه های خود ندارند و فرصت خوبی را به دست آورده اند.

در این میان چند نکته کوچک وجود دارد که حتماً باید آنها را در نظر داشته باشید. برای افرادی که اولین خرید خود را از اپل انجام می دهند، این فروش فوق العاده شامل مدل های Apple Watch Edition یا Apple Watch Hermes نخواهد شد. بنابراین اگر قصد خرید چنین مدل هایی را دارید، بهتر است روی تخفیف 50 دلاری حساب باز نکنید. همچنین این فروش فوق العاده فقط در برخی از فروشگاه های اپل ارایه می شود و تمامی خرده فروشی های اپل در این برنامه شرکت نکرده اند. این طرح ویژه در منطقه های مختلف کالیفرنیا و ماساچوست مانند Burlingame, Chestnut Street, Corte Madera, Hillsdale, San Francisco Boylston Street, Burlington, CambridgeSide و Chestnut Hillاجرا می شود و تاریخ اجرای آن نیز از 30 اکتبر تا 15 نوامبر است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل