با این اپلیکیشن می توانید فایل های صوتی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

با این اپلیکیشن می توانید فایل های صوتی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید

شاید کمتر کسی را پیدا کنید که کار با شبکه های اجتماعی و بویژه اینستاگرام را تجربه نکرده باشد. شبکه اجتماعی محبوبی که میزبان میلیارد ها عکس و ویدیوهای 15 ثانیه ایست که کاربرانی از سراسر جهان آنها را به اشتراک می گذارند و روز به روز نیز بر تعداد آن افزوده می شود.

 

اما شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که می خواهید فایل های صوتی خود را نیز با دوستان، خانواده و افرادی که در این شبکه اجتماعی با آنها در ارتباط هستید، به اشتراک بگذارید. حال تنها یک قدم تا تحقق این خواسته خود فاصله دارید و آن چیزی نیست جز دانلود اپلیکیشن Sounds. برای آشنایی بیشتر با این برنامه، با پیشگام آی تی همراه باشید.

 

این اپلیکیشن در دو نسخه اندروید و iOS برای کاربران هر دو پلتفرم قابل دانلود است و علاوه بر اینستاگرام، می توانید موزیک های مورد علاقه خود را بر روی سایر شبکه های اجتماعی همچون اسنپ‌چت، مسنجر فیس بوک، توییتر و تیندر نیز به اشتراک بگذارید.

 

با نصب و اجرای این برنامه می توانید با انتخاب گزینه اینستاگرام و یا Share، آن را در یکی از شبکه های اجتماعی مورد نظر به اشتراک بگذارید.

 

ناگفته نماند که فایل انتخابی شما به صورت یک کلیپ ویدیویی بر روی اینستاگرام به نمایش در خواهد آمد و در سیستم شما نیز ذخیره خواهد شد و می توانید آن را در سایر شبکه های اجتماعی نیز Share کنید.

1919d356-7766-4cb6-95eb-38d56957382d

نحوه کار با این برنامه نیز بسیار ساده است به طوری که پس از تولید کلیپ از فایل صوتی، می توانید با ابزارهای ویرایش ویدیوی اینستاگرام تغییرات مدنظر را قبل از به اشتراک گذاری بر روی آن پیاده کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل