تکنولوژی مقالات

با واردکردن این فلش با درگاه USB سیستم خود خداحافظی کنید

با واردکردن این فلش با درگاه USB سیستم خود خداحافظی کنید

اگر سری به وب‌سایت هایی همچون کیک استارتر، Indeigogo و غیره بزنید انبوهی از طرح ها و پروژه هایی را خواهید دید که برای جذب سرمایه برای تولید انبوه منتظر دریافت دلارهایی از سوی کاربران و علاقه مندان هستند.

 

اما همه این ایده ها به مرحله تولید و عرضه به بازار نمی رسند چرا که نمی توانند علاقه مندان و بازدیدکنندگان را مجاب کنند تا مبلغی را برای تامین بخشی از هزینه اولیه برای این طرح پرداخت کنند. حال برخی از این پروژه ها می توانند برای ما بسیار مفید و کاربردی باشند که یکی از این محصولات USB Killer یا همان "قاتل یو اس بی" است.

 

تصور کنید که در محل کار و یا خانه تان هستید و ناگهان افرادی برای سرقت اطلاعات موجود در سیستم به شما حمله می کنند. اینجاست که باید سریع ترین راه را برای جلوگیری از دسترسی این افراد به اطلاعات محرمانه خود پیدا کنید که اگر یک USB Killer داشته باشید می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

 

روش کار این فلش که با نام "قاتل یو‌اس‌بی" نیز شناخته می شود بسیار ساده است به طوری که با اتصال این فلش به سیستم خود، می توانید در کمتر از چند ثانیه پورت USB خود را از کار بیاندازید و اولین راه دسترسی به اطلاعات را از بین ببرید.

 

اما برخی نیز ایراداتی به این محصول وارد کرده اند مبنی بر اینکه اگر سیستمی به چند درگاه USB مجهز بود، آنوقت باید چگونه این راه ها را بست و همچنین از آنجایی که این فلش با فلش های معمولی هیچ تفاوتی ندارد این احتمال نیز وجود دارد که فردی به طور اشتباه و غیرعمد آن را به پورت USB وارد کند که در این صورت، باید با آن پورت خداحافظی کرد.

البته در توضیح این محصول که در وب‌سایت Indiegogo برای جذب سرمایه آمده است این چند جمله نیز به چشم می خورد که کاربران قبل از خرید می بایست به آن توجه کنند:"فراموش نکنید که ممکن است USB Killer به ماردبورد شما آسیب رساند که این مشکل در برخی کامپیوترها رخ خواهد داد. با پیش خرید این محصول، شما آگاهی خود را از این موضوع اعلام می کنید."

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل