تکنولوژی

اپل تاریخ قطعی عرضه آیپد پرو را تایید کرد

اپل تاریخ قطعی عرضه آیپد پرو را تایید کرد

baa8e0b4-c34b-4db2-9189-4df557f15d99

همان طور که پیش تر در پیشگام آی تی خواندید، شایعات زیادی درباره جدیدترین نسل تبلتهای اپل در فضای مجازی منتشر شده بود اما اپل هیچ کدام از شایعات را تایید نکرده بود و همه منتظر دریافت یک اطلاعیه رسمی درباره آیپد پرو بودند. اکنون اپل برخی از شایعات را تایید کرده و به ادامه گمانه زنی ها پایان داده است.

 

اپل حدود دو ماه پیش، عرضه آیپد پرو در آینده نزدیک را اعلام کرد اما هیچ اشاره ای به تاریخ دقیق عرضه این محصول نکرد. بعد از مدتی، این شرکت اعلام کرد که احتمال دارد آیپد پرو در ماه نوامبر عرضه شود و به دنبال آن، شایعات زیادی بر این اساس و درباره تاریخ عرضه این تبلت جدید در حوالی این تاریخ شکل گرفت. بر اساس آخرین شایعات منتشر شده، قرار بود آیپد پرو در تاریخ 11 نوامبر عرضه شود. اکنون اپل صحت این شایعه را تایید کرده و گفته می شود که اولین نسل از آیپد پروها برای عرضه در روز چهارشنبه همین هفته آماده هستند. در اولین ساعات آغاز عرضه، آیپد پرو در فروشگاه های آنلاین به فروش خواهد رسید اما تا اواخر هفته و پس از گذشت چند روز، شاهد عرضه آن در فروشگاه های فیزیکی نیز خواهیم بود.

 

آیپد پرو تنها در آمریکا به فروش نخواهد رسید بلکه عرضه اولیه آن یک عرضه جهانی ست و در سطح 50 کشور جهان مانند کانادا، اروپا و چین ارایه خواهد شد. علاوه بر قیمت خود این تبلت 12.9 اینچی، خریداران باید هزینه جداگانه ای را برای تهیه لوازم جانبی پرداخت کنند. برای مثال، کیبورد هوشمند آیپد پرو به مبلغ 169 دلار و قلم مخصوص آن به مبلغ 99 دلار عرضه شده است. قیمت تعیین شده برای مدل اصلی که تنها از طریق وای فای به اینترنت متصل می شود و یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی را ارایه می دهد برابر با 799 دلار است در حالیکه قیمت مدل وای فای/سلولار با حافظه 128 گیگابایتی برابر 1,079 دلار خواهد بود.

 

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل