عدم استقبال کاربران از آیپد پرو

عدم استقبال کاربران از آیپد پرو

پس از معرفی آیپد پرو شرکت اپل و شروع رقابت با سرفیس مایکروسافت همگان چشم انتظار عرضه این تبلت قدرتمند بودند. اما پس از عرضه و انتشار نظرات کاربران بیش از سه چهارم افراد اعلام کردند که نیازی به آیپد پرو ندارند.

این کمپانی در آخرین مراسم معرفی محصولات خود، این گجت را معرفی کرد. بسیاری در پی کسب اطلاعاتی در مورد میزان استقبال از این گجت و میزان عرضه‌ی آن هستند. هر چند اپل در این مورد اظهار نظر دقیقی نکرده و احتمالا باید برای دریافت اطلاعات بیشتر به انتظار گزارش مالی فصل چهارم اپل در سال جاری میلادی باشیم. کنجکاوی برای اطلاع از این موضوع باعث شده تا کارشناسان گمانه‌های بسیاری را در این خصوص مطرح بکنند. در کنار پیش‌بینی‌های مطرح شده، CompareMyMobile در این مورد اقدام به انجام یک نظرسنجی کرده و آمار مرتبط با این موضوع را منتشر کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده بیش از سه چهارم افرادی که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند، نیازی را برای آیپد پرو پیش بینی نمی کنند.

بسیاری از افراد و خود اپل پیش از این اعلام کرده بودند که هدف و کاربران اصلی این محصول مشتریان تجاری و بازار بورس خواهند بود. اما در این نظر سنجی تناه 1.9 درصد از کاربران اعلام کرده اند که از این محصول در محل کارشان استفاده خواهند کرد.در این میان 57 درصد از کاربران نیز اعلام کرده اند که از این محصول در خانه استفاده خواهند کرد.

یکی دیگر از نکات جالب این نظر سنجی بازگشت آیپد های 2 اپل در برنامه جایگزینی و تعویض بوده و بیش از 30 در صد از دارندگان آیپد های قبل آیپد 2 داشته و قصد تعویض با آیپد پرو را دارند.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل