تکنولوژی

ZTE به زودی از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند + تصاویر

ZTE به زودی از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند + تصاویر

برخلاف سایر شرکت های چینی سازنده گوشی هوشمند، ZTE هم در چین و هم در آمریکا از موفقیت های چشمگیری برخوردار است. حالا خبر رسیده که این شرکت تصمیم دارد حضور خود در بازار پرسود آمریکا را بیش از پیش گسترش دهد.


پرچمدار جدید ZTE با نام Nubia Z11 که قرار است به زودی رونمایی شود، به طور همزمان در چین و آمریکا عرضه خواهد شد. این خبر را روز گذشته معاون مدیرعامل این شرکت آقای نی فای اعلام کرد. Z11 با هدف توسعه بازار ZTE در آمریکا طراحی شده است، و این شرکت اعلام کرده مدل هایی که در چین و آمریکا عرضه می کند تفاوت اندکی خواهند داشت. هنوز زمان دقیقی برای رونمایی از این گوشی هوشمند به طور رسمی اعلام نشده است.


ZTE در حال حاضر ششمین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان است؛ جایگاهی که ZTE در کسب آن مدیون فروش موفق محصولات خود در چین و آمریکا است. آنطور که نشریه تحلیل استراتژیک گزارش کرده، ZTE موفق شده در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، مقام چهارمین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در بازار آمریکا را کسب کند. با نگاهی دقیق تر به تصمیمات اخیر ZTE، به نظر می رسد این شرکت قصد دارد از رقبای هموطن خود یعنی هوآوی و شیائومی در بازار آمریکا پیشی بگیرد. این دو رقیب ZTE اگرچه در چین از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، ولی هنوز موفقیت چندانی در ورود به بازار آمریکا کسب نکرده اند.


Nubia Z11 دنباله رو محصول موفق قبلی ZTE با نام Z9 است. این شرکت ادعا دارد تاکنون بیش از 5 میلیون دستگاه Z9 را فروخته است. طی روزهای اخیر تصاویری در اینترنت منتشر شده که ادعا می شود متعلق به Z11 است. آنطور که در این تصاویر دیده می شود، Z11 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد بود. همچنین، شایعات دیگری درباره سایر مشخصات این گوشی مطرح شده که از جمله آنها می توان به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد.


ZTE با فروش گوشی هایی با قیمت زیر 200 دلار وارد بازار آمریکا شد و تاکنون نیز کم و بیش به این روند ادامه داده است، البته مدل Axon Pro را می توان استثنایی در محصولات این شرکت دانست. ZTE تنها به آمریکا به عنوان بازار خارجی خود نگاه نمی کند. این شرکت پیش از این نیز با عرضه مدل Blade S6 در ماه فوریه گذشته در کشورهای جنوب شرق آسیا و همچنین اروپا تلاش کرد مشتریانی که به دنبال خرید گوشی های میان رده هستند را جذب کند.

 

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل