تکنولوژی

اپل قدرتمند ترین چهار اینچی بازار را معرفی کرد: آیفون SE

اپل قدرتمند ترین چهار اینچی بازار را معرفی کرد: آیفون SE

همه ی ما اپل را به عنوان شرکتی میشناسیم که در مراسم های معرفی محصولات خود همه را شگفت زده خواهد کرد و این بار هم باز دست به این اقدام زده و آیفون جدید و چهار اینچی خود را به صورت رسمی معرفی و روانه بازار کرد. برای ادامه این خبر با ما همراه باشید.

باید بگوییم که این دستگاه زیبا و قدرتمند ترکیبی از دو دستگاه آیفون 5S و آیفون 6 است چرا که طراحی آن مانند آیفون 5S بوده و مشخصات فنی آن مانند آیفون 6 و دلیل تولید آن نیاز برخی افراد به گوشی چهار اینچی بوده. مغز متفکر این گوشی چیپست بسیار قدرمتند A9 بوده دقیقا چیپست استفاده شده در آیفون 6S و مسئولیت پردازش های گرافیکی به عهده پردازنده M9 است. این بدین معنی است که کاربران نباید نگران پخش بازی های بسیار سنگین و فعالیت های روزمزه باشند.

کیفیت دوربین این گوشی نیز مانند 6S قوی بوده و از لنز 12 مگاپیکسلی همراه با دو فلش بهره میبرد. فیلمبرداری در این گوشی با کیفیت 4K انجام می پذیرد و ثبت تصاویر زنده نیز در این گوشی کوچک و دوست داشتنی بسیار لذت بخش است. در قیاس با آیفون ۵ اس باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که مدل تازه از راه رسیده از فناوری سریع تر LTE و وای-فای 802.11ac پشتیبانی می کند؛ این محصول طول عمر باتری بهتری خواهد داشت، میکروفون های قدرتمند تری در آن جای گرفته اند و امکان بهره گیری از سرویس پرداخت Apple Pay هم از دیگر مشخصه هایش به حساب می آید.

اپل در ۲۰۱۵ سی میلیون آیفون ۴ اینچی به فروش رسانده و همین مسئله سبب گشته آنها به بازار موبایل های دارای صفحه نمایش کوچک تر دوباره علاقه مند شوند. کوک در همین راستا می گوید: «بسیاری از مشتریان تقاضای چنین دیوایسی را از ما داشته اند. و من فکر می کنم حالا موبایل عرضه شده را دوست خواهند داشت.» مدل ۱۶ گیگابایتی آیفون SE با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار خواهد شد و برای نمونه ی ۶۴ گیگابایتی اش می بایست هزینه ای ۴۹۹ دلاری را بپردازید. این موبایل در رنگ های رز گلد، طلایی، خاکستری و سفید در دسترس خواهد بود. اپل ثبت پیش سفارشات را در ۲۴ مارس آغاز خواهد نمود و عرضه ی آن را از ۳۱ مارس شروع می کند، از اواخر می هم عرضه ی آیفون ۴ اینچی در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا کلید می خورد.

در ادامه شما را به دبدن ویدئو این گوشی قدرتمند دعوت می کنیم.

 

لینک دانلود

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل