خودرو

پیشگاموبیل:فولکس واگن Phideonمدل2017درنمایشگاه پکن

پیشگاموبیل:فولکس واگن Phideonمدل2017درنمایشگاه پکن

نسخه تولیدی از فولکس واگن Phideon  مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه پکن پرده برداری شده است Phideon در شانگهای  چین تولید  می شود و برروی پلت فرم MLB 2 آئودی A6L ساخته شده است این خودرو با دو مدل موتور به بازار عرضه می شود .یک موتور بنزینی ۳.۰ لیتری با شش سیلندرو قدرت ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۸۰ نیوتن برمتر ودارای  یک گیربکس ۸ سرعته DCT که سیستم انتقال قدرت از نظر نوع تعویض دنده به دو دسته معمولی و اتوماتیک تقسیم بندی میکند  که تمام قدرت را به همه چرخ ها منتقل می کند .و موتور دیگر این خودرو با حجم موتور ۲.۰ لیتری با قدرت ۲۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن بر متر با گیربکس هشت سرعته DCT و سیستم انتقال این خودرو بر روی دیسک چرخ جلو می باشد و دارای  رینگ های آلیاژهای ۲۰ اینچی منحصر به فردی است . Phideon   در طراحی داخلی نه چندان لوکسه است و نه چندان مدرن است  و از لحاظ تکنولوؤی هم زیاد بالا نیست .ولی صندلی های خوبی دارد و دارای دو مدل سانروف است. فولکس واگن Phideon در ماه سپتامبر به بازار چین رسید و قیمت Phideon با موتور ۲.۰ لیتری ۳۲۰.۰۰۰ یوان بوده . و قیمت  موتور ۳.۰ لیتری V6 حدود ۳۶۰.۰۰۰ یوان است .

در چین راحتی سرنشینان بسیار اهمیت دارد به همین دلیل فولکس‌واگن در فیدئون راحتی بالایی را برای راننده و سرنشینان فراهم کرده و از سیستم تعلیق بادی فعال بنتلی نیز در آن استفاده کرده است. این سیستم دارای پنج حالت رانندگی گوناگون است. بعلاوه با تجهیز آن به سیستم‌هایی چون کروز کنترل تطبیقی، حفظ حرکت میان خطوط، نمایشگر سربالا (HUD)، سامانه فعال حفاظت از سرنشینان (این سیستم پیش از برخورد، کمربندهای ایمنی را محکم کرده و شیشه‌ها و سانروف را به‌صورت خودکار می‌بندد) و پارک خودکار، سطح ایمنی بالایی را برای سدان جدید خود فراهم کرده است. همچنین فیدئون اولین محصول فولکس‌واگن است که مجهز به سیستم دید در شب با استفاده از دوربین شده است. این سیستم حتی در تاریکی مطلق یا در هوای مه‌آلود، انسان، حیوان و یا هر مانع دیگری که بر سر راه خودرو وجود داشته باشد را در نمایشگر داخل کابین به راننده نشان می‌دهد. از دیگر امکانات لوکس این خودرو می‌توان به باز و بسته شدن برقی درها، صندلی‌های برقی همراه با ماساژور و امکان تغییر رنگ نورپردازی داخل کابین (در سه رنگ) اشاره کرد. تلفن‌های همراه هوشمند نیز به‌راحتی از طریق سامانه‌های CarPlay اپل و Android Auto گوگل، قابلیت اتصال و سازگاری با خودرو رادارند.

فیدئون در آلمان و با همکاری شریک چینی فولکس‌واگن یعنی شرکت «SAIC Volkswagen» طراحی و ساخته‌شده است چراکه این شرکت از تخصص فنی بالایی برخوردار است و تجربه و شناخت کاملی از نیازها و خواسته‌های خریداران چینی در اختیار دارد. این سدان لوکس در سه‌ماهه سوم امسال در چین عرضه خواهد شد.

 

 

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل