تکنولوژی

پرچمدار بعدی ZTE با نام اکسون 2 عرضه نخواهد شد

پرچمدار بعدی ZTE با نام اکسون 2 عرضه نخواهد شد

کمپانی ZTE اولین موبایل از سری Axon را حدود یک سال پیش معرفی کرد. این پرچمدار شایسته با مشخصاتی سطح اول و قیمتی بسیار مناسب، نگاه های زیادی را به سمت تولید کننده چینی خود جلب نمود. شرکت یاد شده سپس مدل های مختلفی از این سری مثل Axon Pro و Axon mini را روانه بازار کرد. حالا خبر می رسد که قرار است نسل بعدی تلفن هوشمند مورد بحث پای به میدان رقابت بگذارد، گرچه به نظر می رسد که به جای نام اکسون 2، با نام اکسون 7 معرفی خواهد شد.

تصور اولیه در مورد عدد ۷ در عوض ۲، اشاره به هفتمین موبایل از سری Axon بود. (نسخه اصلی در کنار نسخه های Mini ، Pro ،Lux ،Elite و Max) اما این احتمال نیز وجود دارد که دیگر در این موبایل، شاهد آن نسخه نزدیک به خالص سیستم عامل اندروید نباشیم و در مقابل یک نسخه دستکاری شده سنگین و احتمالاً کند جایگزین آن شده باشد.

دعوتنامه ها جهت شرکت در مراسم رسمی رونمایی Axon 7 در تاریخ 28 می (8 خرداد) ارسال شده و تا کنون به لطف اسناد سازمان TENAA چین، دید خوبی نسبت به طراحی ظاهری این محصول داریم. ضمن این که می دانیم این تلفن هوشمند جدید از نمایشگری 5.5 اینچی با کیفیت QHD، چیپ مجتمع اسنپدراگون 820، ۴ گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

گفته می شود دوربین پشتی پرچمدار ZTE مجهز به سنسوری 20 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن از سنسوری 8 مگاپیکسلی برخوردار است. تامین انرژی لازم برای این مجموعه سخت افزاری قدرتمند به عهده یک باتری 3140 میلی آمپرساعتی گذاشته شده است. انتظار می رود Axon 7 با اندروید 6.0.1 مارشملو و پوسته اختصاصی و جدید ZTE به بازار عرضه شود.

,,

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل