پاسخ ها (1)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. تیم پیشگامیت
    تیم پیشگام آی تی
    چهارشنبه,6 شهریور 1398

    سلام ،

    برای بررسی دقیق تر میبایست کد خطا رو اعلام بفرمایید ولی ذکر چند نکته خالی از لطف نیست

    چند نکته ی مهم قبل از اقدام برای نصب آپدیت و بروزرسانی بازی PES 2018 :

    1 – همیشه آخرین نسخه از آپدیت بازی رو روی کنسولتون نصب کنید. 

    برای اینکار روی آیکون بازی در منوی دستگاه زمانی که به اینترنت وصل هستید دکمه ی Option از روی دسته رو فشار بدید و گزینه ی Check for Update رو انتخاب کنید. اگر آپدیت جدیدی برای بازی عرضه شده باشه، خودبه‌خود، فایل آپدیت به لیست دانلودهای شما اضافه می‌شه. حتما اجازه بدید که بازی آپدیت بشه و بعد برای نصب Patch اقدام کنید. درصورتی که آخرین نسخه‌ی آپدیت بازی روی کنسول شما نصب باشه، بعد از انتخاب گزینه ی Check for Update پیغامی مبنی بر اینکه آخرین نسخه ی آپدیت بازی روی دستگاهتون نصب هست نمایش داده می‌شه.


    2 – برای اینکه بهترین تجربه رو با بازی Pro Evolution Soccer 2018 داشته باشید و همینطور برای اینکه بتونید لایسنس رو به بازی وارد کنید باید به اینترنت متصل باشید. علاوه بر اینکه باید به اینترنت وصل باشید، به این نکته‌ی مهم هم توجه کنید که Patch و فایل بروزرسانی تنها روی پروفایلی نصب می‌شه که قبلا به PSN وصل شده باشه.

    نیازی نیست که روی اکانتتون اشتراک پلاس داشته باشید. همین‌که به PSN وصل شده باشید کفایت می‌کنه. توجه داشته باشید که در زمان ساخت اکانت، تاریخ تولدتون رو به نحوی انتخاب کنید که سن شما بیشتر از 18 سال درج بشه تا برای ایمپورت فایل Edit یا Option File به مشکل نخورید. ممکنه در آینده Patch هایی برای بازی عرضه بشه که بصورت آفلاین هم قابل استفاده باشن اما با توجه به اضافه شدن یک بخش اولیه در ایمپورت کردن فایل Edit یعنی ذخیره کردن لایو آپدیت برای اولین بار در PES 2018، طبیعتا لازم هست که به اینترنت وصل باشید. برای ساخت اکانت PSN.




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین