mansouri

بازکردن دیتابیس اکسس 32 بیتی در نسخه 64 بیت

سوال

درود بر شما

یک برنامه دارم که دیتابیسش روی اکسس 32 بیتی ساخته شده و روی ویندوز 10 64 بیتی نمی تونم اون رو باز کنم.

کسی راهکاری برای باز کردن این دیتابیس سراغ داره راهنماییم کنه ممنون میشم
شاد و پیروز باشید

حل شد
مقالات6 سال قبل3 پاسخ4678 بازدید

پاسخ ها (3)

برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید
  1. تیم پیشگامیت
    تیم پیشگام آی تی
    شنبه,1 اردیبهشت 1397

    سلام ، دوست عزیز مشکلی در باز کردن اکسس 32 بیت در نسخه 64 بیت اکسس وجود ندارد ، احتمالا مشکل از برنامه شما است یا برنامه شما دیتابیس را قفل کرده است ، برای راهنمایی بیشتر لطف کنید متن خطا رو ارسال کنید.


    Gravatar image
    سه‌شنبه,4 اردیبهشت 1397

    درود بر شما وقتی فایل نرم افزار رو اجرا میکنم این پیغام میاد: This databace was created with the 32-bit version of Microsoft Access. Please open it with the 32-bit version of Microsoft Access. وقتی فایل دانلودی (Declare) رو اجرا میکنم یه پنجره باز میشه که آدرس فایل رو میخواد و وقتی که میخوام آدرس فایل نرم افزار رو بهش بدم پسوندهای مورد قبولش Accdb و mdb هست که پسوند نرم افزار من mde هست که Declare نمیشناسه. اگه میشد عکس بفرستم از مراحل انجام کار خوب میشد ولی بازم فکر کنم که تونسته باشم مشکل رو درست توضیح بدم. از وقتی که میگذارید سپاسگزارم شاد و پیروز باشید


    • تیم پیشگامیت
      چهارشنبه,5 اردیبهشت 1397

      سلام ، در این مقاله راجع به فایل mde توضیح داده شده است: https://www.lifewire.com/mde-file-2621976، فایل mde فایل کامپایل شده مایکروسافت اکسس میباشد و قابلیت تغییر در آن وجود ندارد.ظاهرا شما از طریق اکسل میتوانید این فایل را باز کنید ولی تغییری در آن نمیتوانید انجام دهید. در خطایی هم که به شما داده شده به وضوح گفته که میبایست با نسخه 32 بیت اکسس فایل رو باز کنید.همچنین برای ایجاد فایل mde از طریق اکسس میتوانید به این منو بروید Tools >> Database Utilities >> Make MDE File ، موفق و پیروز باشید.




ارسال پاسخ


برای ارسال پاسخ باید ثبت نام کنید یا وارد شوید


تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ کامپیوتری آنلاین