تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

معرفی Tiny Apps ، به طور همزمان از 12 اپلیکیشن شناور استفاده کنید! + دانلود

معرفی Tiny Apps ، به طور همزمان از 12 اپلیکیشن شناور استفاده کنید! + دانلود

 

مالتی تسکینگ یا انجام چند کار به طور همزمان، مزیتی است که این روزها گجت ها با تکیه بر قدرت سخت افزاری بالایشان برای ما به ارمغان آورده اند. Tiny Apps اپلیکیشنی است که خود از ۱۲ ابزار مختلف تشکیل شده و آمده تا قدرت خود را در انجام چند وظیفه به طور همزمان، به رخ سایر اپلیکیشن های رقیب بکشاند.

گفتیم که Tiny Apps از دوازده ابزار مختلف تشکیل شده. این ابزارها یا بهتر بگوییم اپلیکیشن های کوچک، شامل ضبط کننده صدا، نقاشی، یادداشت برداری، مرورگر وب، موزیک پلیر، فهرست اپلیکیشن ها، کرنومتر، ویدئو پلیر، ویجت برنامه ها، ماشین حساب، فایل منیجر و مخاطبین می شوند.

بسته به قدرت سخت افزاری گجت و اندازه صفحه نمایش، تمام این ابزارک ها را می توانید به طور همزمان استفاده کنید. مثلا در عین وبگردی با ابزارک مرورگر، در یک گوشه صفحه نقاشی بکشید و در گوشه دیگر فیلم ببینید؛ قابلیت هایی بسیار عالی که در کمتر اپلیکیشنی پیدا خواهید کرد.

بهترین و زیباترین نکته در مورد Tiny Apps، امکان استفاده از ابزارک ها در کلیه صفحات موبایل است. بدین معنا که این ابزارک ها همواره روی صفحه نمایش باقی می مانند و با ورود به اپلیکیشن ها یا منوهای مختلف هم از جایشان تکان نمی خورند، مگر اینکه خودتان با اشاره انگشت جایشان را تغییر داده یا آنها را ببندید.

ضمنا امکان تغییر سایز تمام این ابزارک ها هم به سبک ویجت ها برایتان فراهم شده و حتی اگر کوچک ترین سایزشان هم به نظرتان بزرگ آمد، با کشیدن آنها به سمت چپ تصویر قادرید آنها را به شکل یک آیکن دایره ای کوچک درآورید.

البته توجه داشته باشید که هنگام استفاده همزمان از ویدئو پلیر و چند ابزار دیگر، با افت نسبی سرعت موبایل مواجه خواهید شد که رابطه مستقیمی با قدرت سخت افزاری گجت شما دارد. این اپلیکیشن فوق العاده خوب، خلاقانه و کاربردی را می توانید به رایگان برای گجت های اندرویدی تان دریافت کنید.

دانلود از گوگل پلی  دانلود با لینک مستقیم

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل