تکنولوژی

عضو جدید خانواده سامسونگ galaxy s7 sport

عضو جدید خانواده سامسونگ galaxy s7 sport

همانگونه که میدانید  شرکت کره ای سامسونگ در طول سال گوشی های بسیاری را تولید و روانه بازار می کند و پیش از عرضه مشخصات این گوشی ها تا حدودی فاش شده اند. حال نیز نوبت به گلکسی اس 7 اپورت عضو جدید خانواده سامسونگ رسیده است.

سامسونگ در سال جاری اقدام به معرفی جدید ترین پرچمدار سری اس خود یعنی اس 7 کرد و در دو مدل معمولی و اج نیز عرضه شد و خبر ها حاکی از وجود نسخه دیگری به نام اس 7 اکتیو نیز هست. حال خبری منتشر شده و اعلام می کند که عضو جدید به نام گلکسی اس 7 اسپورت به این خانواده قدرتمند اضافه شده. با ما همراه باشید.

این اطلاعات در فهرستی از سوی Zauba اواخر هفته گذشته منتشر شد. اگرچه این مشخصات می‌تواند مربوط به هر گوشی باشد، از شماره مدل SM-G880 مشخص می‌شود که این گوشی احتمالاً گلکسی اس ۷ اسپورت خواهد بود. پیش از این مدل گلکسی اس ۵ اسپورت با شماره مدل SM-G860 معرفی شده بود. بنابراین احتمالاً این گوشی ادامه سری گوشی‌های اسپورت است. همچنین گوشی گلکسی اس ۷ اکتیو با شماره مدل SM-G891 عرضه خواهد شد و دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز با شماره مدل‌های SM-G930 و SM-G935 عرضه شده‌اند بنابراین گوشی مورد نظر هیچ‌کدام از آن‌ها نخواهد بود.

علاوه بر این قیمت اعلام شده برای این مدل 477 دلار اعلام شده اما به محض ورود به امریکا این قیمت افزایش خواهد کرد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل