تکنولوژی

فاش شدن تصاویر موتو جی 4 پلاس

فاش شدن تصاویر موتو جی 4 پلاس

موتورولا شرکتی که چندی پیش به مالکیت لنوو در آمد قصد دارد در چند روز آینده 2 مدل از گوشی های جدید خود را معرفی و به بازار روانه کند. امروز نیز تصاویری مبتنی بر موتو جی  پلاس منتشر شد. با ما همراه باشید.

Moto G4 Plus نام تاییدشده‌ی محصول جدید کمپانی موتورولا است که تا چند روز دیگر به همراه موتو جی ۴ معرفی خواهد شد. تصاویری که به تازگی از گوشی جدید موتورولا منتشر شده، نام موتو جی ۴ پلاس را برای این گوشی تایید می‌کند.

بر اساس خبر هایی که پیرامون این گوشی منتشر شده بود موتو جی 4 پلاس دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920*1080 است. مغز متفکر این گوشی را چیپست 8 هسته ای تشکیل خواهد داد که نوع آن هنوز مشخص نیست. در کنار این پردازنده موتو جی 4 پلاس دارای رم 2 گیگابایتی است و دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. در برخی نسخه ها شاهد حضور نسخه 3 گیگابایت رم نیز خواهیم بود. همان‌طور که لنوو پیش از این اطلاع داده بود، این گوشی در پایین صفحه‌نمایش مجهز به سنسور اثر انگشت خواهد بود. دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس لیزری و فوکوس تشخیص فاز به همراه دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات Moto G4 Plus هستند. یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز به فناوری شارژ سریع توربوپاور برای این گجت در نظر گرفته شده است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز استفاده از اندروید ۶ مارشمالو با طراحی نزدیک به نسخه‌ی خام اندروید برای این گوشی تایید شده است.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل