خودرو

پیشگاموبیل:آئودی TT RS کوپه 2016

پیشگاموبیل:آئودی TT RS  کوپه 2016

آئودی TT RS  کوپه قرمز رنگ واقعا زیباست . نسل سوم  آئودی TT RS کوپه   دارای یک جلوپنجره مشکی رنگ براق و شبکه شبکه ای است.تغییر طراحی آینه ها  و در قسمت جلو دارای یک اسپویلر جدید و در عقب نیز یک دیفیوز گذاشته شده است که  جذابیت این خودرو را دوچندان کرده است.

چراغهای جلو از نوع ال ای دی که با پرداخت هزینه بیشتر می توان چراغهای عقب OLED  را  داشته باشید .همچنین  مجهز به اگزوز RS اسپرت و رینگ  آلومینیومی ۲۰ اینچی  که دارای  لاستیک ۲۵۵/۳۰ R20 می باشد.

اتاق  آئودی TT RS  مجهز به یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی  که تمام ابزار های دیجیتالی را دارد . در داخل اتاق از قطعات فیبر کربن براق وچرم استفاده شده است که فرمان و  دنده ی آن نیز چرمی است .

این خودرو  یک موتور توربوشارژ ۲.۵ لیتری کاملا جدید دارد و دارای پنج سیلندر  ۴۰۰ اسب بخار  و ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت گشتاور رادر اختیارتان قرار می دهد. خودروی  آئودی TT RS  دارای سیستم چرخ محرک از نوع انتقال سرعت از نوع شیفت ترونیک TRONIC S هفت سرعته است.

 آئودی TT RS   دارای شتاب از ۰ تا ۱۰۰ فقط در ۳.۷ ثانیه است که در ادامه به حداکثر سرعت   ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت دست می یابد.  این خودرو را با قیمت  ۶۹،۲۰۰ یورو می توانید خریداری کنید.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل