تکنولوژی

آیفون 7دارای دوربین بزرگتر و آیفون 7 پلاس دارای دوربین 2 گانه خواهد بود

آیفون 7دارای دوربین بزرگتر و آیفون 7 پلاس دارای دوربین 2 گانه خواهد بود

در ادامه شایعات و اخبار منتشر شده پیرامون آیفون های بعدی شرکت اپل امروز نیز تصاویری منتشر شده و در آن ها خبر از بزرگتر شدن دوربین آیفون 7 و دوربین 2 گانه آیفون 7 پلاس می دهد. این تصاویر از مراحل نهایی ساخت پنل‌های آلومینیومی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر شده‌اند. نقشه‌های منتشر شده نیز اطلاعاتی از طراحی و ابعاد پنل‌های این دو گوشی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

با دقت در تصاویر منتشر شده می توان پی برد که آیفون 7 دارای دوربینی بزرگتر است و اپل قصد دارد با این کار و بزرگتر کردن دیافراگم ثبت تصاویر در مکان های کم نور را بهبود ببخشد. در کنار آن با دقت در تصویر مربوط به آیفون 7 پلاس می توان پی برد که این گوشی دارای دوربین 2 گانه 12 مگاپیکسلی است که یکی از آنها مجهز به تثبیت‌کننده‌ی اپتیکال تصویر خواهد بود و دیگری نیز به زوم اپتیکال مجهز است. خبر خریدن کمپانی LinX توسط اپل نیز گواه این ادعا است که این شرکت برای پیشرفت کیفیت دوربین دستگاه‌های خود تصمیمی جدی دارد. کمپانی لینکس در زمینه‌ی دوربین گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند و قابلیت ثبت تصاویر با کیفیت DSLR را به این دوربین‌ها اضافه می‌کند.

با توجه دقیق‌تر به تصاویر منتشر شده می‌توانیم به این نکته پی ببریم که خبری از پورت اتصال به داک مغناطیسی در طراحی این پنل‌ها نیست و به احتمال زیاد آیفون‌های جدید به این داک هوشمند مجهز نخواهند بود.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل