تکنولوژی

معرفی گلکسی C5 سامسونگ به صورت رسمی در چین

معرفی گلکسی C5 سامسونگ به صورت رسمی در چین

چند ماه پیش برای اولین بارشایعه ای جهت آماده سازی تلفن های هوشمند گلکسی C سامسونگ به بیرون راه یافت و حالا امروز اولین محصول هوشمند با عنوان گلکسی C5 (به شماره مدل SM-C5000) پرده برداری شد.

معلومه که این اولین بارنیست که ما تلفن هوشمند مورد نظر را می بینیم و تا پیش از این زیاد لو رفتن رندرها و عکس هایی زنده از آن را مشاهده کردیم. در ضمن همانطور که انتظار می رفت این محصول  در چین معرفی شده و معلوم نیست که این محصول به سایر کشورهای دنیا غرضه شود.

گلکسی C5 دارای بدنه ای فلزی است، نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع Super AMOLED دارد و به رزولوشن تمام HD مجهز است و قدرتش را از چیپست اسنپدراگون ۶۱۷ در مجاورت ۴ گیگابایت حافظه ی رم می گیرد.

حافظه ی داخلی گلکسی C5 سی و دو گیگابایت است که کارت های حافظه با حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را ساپورت می کند. این تلفن هوشمند نیز دارای دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن  ۸ مگاپیکسل است.

از مشخصات دیگر نیز می بایست به پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE، دو سیم کارت (یکی از این دو برای کارت حافظه قابل استفاده است)، باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی، ابعاد بدنه ی ۱۴۵.۹ در ۷۲ در ۶.۷ میلیمتری و وزن ۱۴۳ گرمی اشاره کرد.

 این اسمارت فون مجهز به حسگر اثرانگشت است و هم از راهکار پرداخت موبایلی Samsung Pay  پشتیبانی می کند.هنوز  زمان عرضه این محصول به بازار چین و قیمت آن معلوک نیست ولی کاربران قادرند  گلکسی C5 را در رنگ های طلایی، رُز گلد، خاکستری و نقره ای تهیه نمایند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل