تبلت LG G Pad III 8.0 رسماً معرفی شد

تبلت LG G Pad III 8.0 رسماً معرفی شد

امروز ال جی از نسل سوم تبلت های محبوب خود در سری g pad رونمایی کرد و این بار این رونمایی توسط دو وبسایت فروش آنلاین کانادایی Rogers و Fido انجام شده است. تبلت LG G Pad III، 8 اینچی مشخصات مناسبی دارد و از همه بهتر قیمت آن است که 240 دلار کانادا معادل با 185 دلار امریکاست.

بنابر مطلبی که در همین موضوع در وبسایت فروش آنلاین مورد بحث نوشته شده، تمرکز این تبلت بر روی "گروه سنی جوانان و بزرگسالانی است که به دنبال بیشترین ارزش خرید محصول و بهره وری بالا هستند". همانطور که از نام این تبلت هم مشخص است از نمایشگری 8.0 اینچی  با تکنولوژی TFT بهره می‌برد که رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد و به پردازنده ای 8 هسته ای در فرکانس 1.5 گیگاهرتز فعالیت می‌کند و به صورت پیش فرض با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی 6.0.1 به دست مشتریان خواهد رسید.

حافظه داخلی این تبلت 16 گیگابایت معرفی شده است که طبق انتظار با استفاده از درگاه حافظه micro SD قابل افزایش تا 128 گیگابایت خواهد بود. از نکات جالب نرم افزاری این تبلت مجهز شدن آن به یک نرم افزار از پیش نصب شده برای تغییر حالت نمایشگر به "Reader Mode" است که در این حالت میزان نور آبی نمایشگر کاهش پیدا می‌کند و شرایط نمایشگر برای مطالعه مناسب می‌شود تا چشم کاربر در هنگام مطالعه کمتر خسته شود و میزان آسیب های وارده در مطالعه های بلند مدت نیز کاهش پیدا کند.

البته این مورد را هم باید ذکر کنیم که دوربین پشتی این تبلت 5 مگاپیکسلی بوده و فاقد دوربین جلو برای مکالمات تصویری است و از ارتباط 4G مخابراتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به سیاست های اخیر الجی باید منتظر این باشیم که این تبلت به زودی در دیگر نقاط دنیا نیز عرضه شود و با وجود چنین قیمتی مطمئناً یکی از تبلت هایی خواهد بود که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل