تکنولوژی

فاش شدن مشخصات گوشی های هواوی آنر5A و5A پلاس توسط TENAA

فاش شدن مشخصات گوشی های هواوی آنر5A و5A پلاس توسط TENAA

در سال 2016 شاهد عرضه ی گوشی های متعددی از آنر هواوی بوده ایم. اکنون مشخصات دو گوشی جدید این کمپانی به نام‌های آنر 5A و 5A پلاس توسط TENAA فاش شده است. با ما همراه باشید تا با مشخصات این دو گوشی بیشتر آشنا شوید:

آنر هواوی پس از عرضه گوشی آنر 5ایکس در اسفند ماه حال میخواهد دو گوشی آنر 5A و5A پلاس را به بازار عرضه کند. این دو گوشی به تازگی به صورت آنلاین در چین رویت شده‌اند و به عنوان نسخه جدید آنر A4 که اواسط سال ۲۰۱۵ عرضه شد، روانه بازار می‌شوند.

این دو گوشی که احتمالا به زودی عرضه میشوند در tenna رویت شده اند.هواوی آنر 5A با شماره مدل CUN-TL00 تأیید شده است ودارای صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ دی میباشد. این گوشی دارای 2 گیگابابت رم و 16 گیگایایت حافظه داخلی و پردازنده 8 هسته ای با کلاک ۱.۳ گیگا‌هرتز میباشد.این گوشی از یک دربین 13 مگاپیکسلی در پشت گوشی که دوربین اصلی گوشیست و یت ذوربین سلفی 2 مگاپیکسلی بهره میبرد.آنر 5A  مجهز به یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی است واز 4G LTE و VoLTE پشتیبانی می‌کند.

وزن این گوشی138 گرم است ودارای ابعاد ۱۴۳.۸×۷۲×۸.۹ میلی‌متری میباشد.گوشی جدید آنر با سیستم عامل اندروید ۵.۱ آب‌نبات چوبی عرضه می‌شود.

گوشی آنر A5 پلاس با شماره مدل‌های CAM-AL00 و CAM-CL00 توسط TENAA تأیید شده است  , این گوشی از یک پردازنده قدرتمند اما نا‌مشخص شش هسته‌ای با کلاک ۱.۸ گیگا‌هرتز بهره میبرد و دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد بود.دو گیگا‌بایت رم و حافظه قابل ارتقا ۱۶ گیگا‌بایتی در کنار این پردازنده از دیگر مشخصات  این گوشی میباشند.

باتری آنر 5A پلاس نسبت به 5A حجم بیشتری دارد و از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره میبرد.دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسل و دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل میباشد و بعاد این گوشی ۱۶۸ گرمی، ۱۵۴.۳×۷۷.۱×۸.۴۵ میلی‌متر است.

 

بر اساس گزارشات هر دو گوشی در سه رنگ مشکی سفید و گلد عرضه خواهد شد هواوی هنوز اطلاعاتی رسمی را از این گوشی‌ها اعلام نکرده است و در رابطه با مکان عرضه آن‌ها نیز اطلاعاتی در دسترس نیست اما با توجه به تأیید شدن گوشی‌های جدید آنر در TENAA، احتمالاً این دو گوشی در هفته‌های آینده عرضه خواهند شد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل