فاش شدن قیمت آیفون 7

فاش شدن قیمت آیفون 7

فاش شدن قیمت آیفون 7 

تنها دو ماه تا رونمایی آیفون 7 مانده و بازار شایعات پیرامون این موضوع بسیار داغ است و با توجه به شنیده ها گفته می شود اپل امسال آیفون خود را در سه نسخه مختلف و با مشخصات سخت افزاری متفاوت با نام های آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پلاس پرو معرفی و عرضه خواهند شد.

حال پس از شایعات فراوان که بسیاری از آنها نیز تایید شدن امروز قیمت تمامی نسخه های پرچمدار بعدی اپل فاش شد. با توجه به نام ها و اطلاعات مدل آیفوه 7 پرو(آیفون 7 پلاس پرو) دارای بالا ترین مشخصات سخت افزاری بوده و گل سر سبد محصولات این شرکت است و بالاترین قیمت را خواهد داشت.

قیمت آیفون ۷ از قیمت ۵۲۸۸ یوان (۷۹۵ دلار) برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ شروع شده و در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به ترتیب به ۶۰۸۸ یوان (۹۱۵ دلار) و ۷۰۸۸ یوان (۱۰۶۶ دلار) می‌رسد. قیمت‌ آیفون ۷ پلاس نیز از ۶۰۸۸ یوان (۹۱۵ دلار) برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ شروع شده و برای نسخه های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به ترتیب به ۶۸۸۸ یوان (۱۰۳۶ دلار) و ۷۸۸۸ یوان (۱۱۸۶ دلار) می‌رسد. در نهایت قیمت آیفون پرو نیز از ۷۰۸۸ یوان (۱۰۶۶ دلار) برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ شروع شده و برای نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگ به ترتیب به ۷۸۸۸ یوان (۱۱۸۶ دلار) و ۸۸۸۸ یوان (۱۳۳۷ دلار) می‌رسد.

با توجه به این اطلاعات قیمت نسخه ی 32 گیگابایتی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با قیمت نسخه 16 گیگابایتی آیفون 6 اس و آیفون 6 پلاس برابر است و اپل در ازای افزایش حافظه قیمت را بالا نبرده است و قدمی بسیار مفید بوده است.

هنوز نمی‌توان به این شایعات اطمینان صددرصد داشت، اما با وجود این همه شایعه، بدون شک تاکید تمام منابع بر وجود ویژگی‌های خاصی در این گوشی بی‌دلیل نبوده و می‌تواند احتمال صحت آن و اعتماد به درستی این شایعه را افزایش دهد. وجود نسخه‌ی پرو و بهره‌مندی آن از یک دوربین دوگانه‌ی قدرتمند از جمله شایعاتی هستند که روز به روز بیشتر بر آن‌ها تاکید می‌شود و احتمال صحتشان بسیار بالاست.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل