کانن دوربین‌های 5Ds و 5Ds R را با سنسور ۵۰.۶ مگاپیکسل رونمایی کرد

کانن دوربین‌های 5Ds و 5Ds R را با سنسور ۵۰.۶ مگاپیکسل رونمایی کرد

اگر از دوربین سال گذشته سامسونگ تحت نام NX1 خوش‌تان آمده باشد،‌ نسل جدید این دوربین‌ با نام NX 500 نیز می‌تواند شما را راضی نگاه دارد.

سال گذشته، سامسونگ دوربین NX1 را با لنز 28 مگاپیکسلی و قابلیت فیلمبرداری 4K روانه بازار کرد. حالا امسال سامسونگ با نسل جدید این دوربین با نام NX 500 بازگشته که با وجود مشخصات مطلوب،  تغییر چندان مهمی از نظر فنی در آن دیده نمی‌شود. 

شما همچنان با سنسور APS-C، صفحه چرخان AMOLED و ایزو با گستره‌ای تا بیش از 51000 روبرو هستید. همچنین از نظر قابلیت‌های ارتباطی نیز دوربین سامسونگ موردی را از قلم نینداخته و هیچ کم و کسری در آن دیده نمی‌شود. بنابراین شما از طریق بلوتوث، وای‌فای و NFC می‌توانید دستگاه خود را متصل کنید. تغییر قابل توجه در نسل جدید این دوربین، وجود پردازشگر تصویر DRIMeV است که سامسونگ ادعا می‌کند نسبت به نسل قبلی خود از سرعت بسیار بیشتری برخوردار است و می‌تواند کیفیت تصاویر را از جنبه‌های مختلف بهبود ببخشد.

به لطف این تراشه جدید، سامسونگ وعده داده که قرار است با سیستم کاهش نویز بهتر و تصاویر بهتر روبرو باشیم. به هر صورت، جدای از بحث کیفیت تصاویر، دوربین جدید سامسونگ ظاهر جذاب‌تری دارد. در واقع با توجه به ارگونومی مناسب که با کمک طراحی و ابعاد بهتر آن حاصل شده است، با دوربین خوش‌دست‌تر و زیباتری  روبرو هستیم که ما را به یاد دوربین‌های FujiFilm می‌اندازد.

این دوربین‌ از اواخر اسفندماه در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و سفید و با قیمت 799 دلار به بازار عرضه خواهد شد. در صورت خرید این دوربین‌، یک لنز با قدرت زوم f3.5-f5.6 و لرزش‌گیر اپتیکال 16-50 نیز خواهید داشت که این موضوع خود می‌تواند خبر خوشی برای علاقمندان به عکاسی باشد.

منبع : engadget

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل