مشخصات فنی تبلت‌های سری Tab A سامسونگ فاش شد

مشخصات فنی تبلت‌های سری Tab A سامسونگ فاش شد

سامسونگ هم‌اکنون در حال کار روی چندین خط جدید از تبلت‌های خود است. تبلت‌های جدید سامسونگ در سری محصولات تب و نوت قرار می‌گیرند. امروز اطلاعاتی از سری Tab A تبلت‌های جدید این کمپانی کره‌ای فاش شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

نام دو تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب A  و گلکسی تب A Plus است. در حالی که اولین تبلت مشخصاتی در رده محصولات میان رده خواهد داشت، اما A Plus با اینکه جزئی از سری نوت تبلت‌های سامسونگ نیست، به احتمال زیاد از قلم S Pen نیز برخوردار خواهد بود. اگر به یاد داشته باشید آخرین تبلت سری تب با نام گلکسی Tab Active نیز همراه با قلم پلاستیکی C Pen عرضه شد.

دو تبلت گلکسی تب A و A Plus به ترتیب در دو اندازه متفاوت ۸ و ۹.۷ اینچ معرفی و عرضه خواهند شد. تفاوت‌های دیگر این دو تبلت در بخش مشخصات فنی تنها برخورداری تب A Plus از قلم S Pen و حافظه رم بیشتر است (۲ گیگابایت رم در گلکسی تب A Plus در مقابل ۱.۵ گیگابایت رم در گلکسی تب A). باقی مشخصاتی که این دو تبلت با یکدیگر مشترک هستند شامل پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، رزولوشن نمایشگر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل، دوربین ۵ مگاپیکسل در عقب و ۲ مگاپیکسل در جلو، حافظه ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایت، باتری به ظرفیت ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت می‌شود. 

البته تبلت ۹.۷ اینچی جدید سامسونگ به باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و پردازنده APQ8016 کوالکام با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز مجهز خواهد شد.

تبلت‌های جدید کمپانی کره‌ای در سری A با باریکی ۷.۴ میلی‌متری و پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE عرضه خواهند شد. اما نظر شما درباره دو تبلت جدید سامسونگ از سری A چیست؟ آیا مجهز شدن تبلت‌های غیر از سری نوت به قلم S Pen کار درستی از جانب سامسونگ است؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل