تکنولوژی مقالات

مایکروسافت در جریان کنفرانس Ignite ویندوز سرور 2016 و System Center 2016 را معرفی کرد

مایکروسافت در جریان کنفرانس Ignite ویندوز سرور 2016 و System Center 2016 را معرفی کرد
مایکروسافت امروز به صورت رسمی در جریان کنفرانس Ignite ، ویندوز سرور 2016 و System Center 2016 را معرفی کرد. Windows Server 2016 سیتم عامل با قابلیت ابری که ویژگیهای جدید زیادی از جمله Hyper-V ، نانو سرور و ویژگیهای امنیتی جدید که به شما قابلیت ساخت برنامه های برپایه ابری را میدهد. ویژگیهای ویندوز سرور 2016:
  • امنیت توسعه یافته - ویندوز سرور 2016 لایه های جدیدی از امنیت را برای تهدیدات حال حاضر همراه خود دارد که شامل کنترل دسترس و محافظت از ماشین مجازی است
  • کاهش هزینه های ذخیره سازی - قابلیت ذخیره سازی در فضاهای ابری با تاکید بر انعطاف پذیری و کاهش هزینه و افزایش کنترل
  • شبکه ساده شده - هسته شبکه مجموعه از قابلیت ها را همراه خود دارد و از معماری SDN شبکه که به طور مستقیم از دیتاسنتر های Azure استفاده میکند.
  • بازده کاربرد و چابکی - ویندوز سرور 2016 بسته های جدیدی برای پیکر بندی ، استقرار ، اجرا و تست امن برنامه های خود همراه دارد که هم در فضای ویندوز و هم فضای ابری قابل استفاده است. با استفاده از قابلیت های جدید مانند نانو سرور های جدید و ...
نسخه های ویندوز سرور 2016: نسخه Datacenter: این نسخه همانند قبل برای سازمان ها قابل توجه است،سازمان هایی که نیاز به مجازی سازی نامحدود دارند با قابلیت جدید محافظ ماشین های مجازی نسخه Standard: این نسخه ایده آل برای سازمان هایی که نیاز به مجازی سازی محدود دارند و همچنان میخواهند از امکانات ویندوز سرور استفاده کنند نسخه Essentials: این نسخه برای سازمان های کوچک تر با کاربران کمتر از 50 طراحی شده است. اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل