ربات Anki Cozmo به همراه SDK به کمک برنامه نویسان برای کد نویسی ربات دارای احساسات می آید

ربات Anki Cozmo به همراه SDK به کمک برنامه نویسان برای کد نویسی ربات دارای احساسات می آید

برای بزرگسالان هیچ چیز بهتر از یک اسباب بازی یا ربات که دارای احساسات باشد نیست ، این چیزی است که ربات جدیدی به نام Anki به دنبال آن است.
این ربات یاد آور انیمیشن Wall-E است که توسط پیکسار ساخته شده بود و دارای احساسات بود ، این انیمیشن در تعامل یک ربات با حرکات صورت و بدن فوق العاده بود ، ربات Anki آمده است تا به محققان و توسعه دهندگان کمک کند که ربات دارای احساسات خود را بسازنند.
این ربات در ماه اکتبر میلادی یعنی سه ماه دیگر در دسترس خواهد بود ، و با استفاده از SDK و توابع آماده مانند برنامه ریزی مسیر ، تشخیص چهره به شما اجازه توسعه دادن این ربات را میدهد. cozomo از توانایی تشخصی چهره برخودار است و میتواند از طریق مشاهده حالت غمگین یا شاد را تشخیص دهد.

Natt-Screenshot (1)

جالب اینجاست وقتی Cozmo anki یک سد را میبیند سعی در قرار دادن این سدها بالای هم میکند. او به اطراف نگاه میکند و یاد میگرد که باید چه حرکتی را انجام دهد.

03_Cozmo_SDK_Roll_Stack_code

سازنده این ربات میگوید توسعه دهندگان با استفاده از SDK میتوانند بازی های جدید بر اساس تشخیص شی و چهره و تشخیص اشیا به سه بعدی ، محققان میتوانند رفتار کودکان با این ربات را ببیند و ربات های بهینه بهتری بسازند. ربات Cozmo هنوز کامل نیست ، اوقاتی بوده که "Tappeiner" سازنده این ربات هنگام کد نویسی کاملا شکست خورده ولی به آزمون و خطا به عنوان بخشی از سرگرمی نگاه میکند ، این تجربه خوبی برای برنامه نویسان است که در کارشان شکست نخورند. این ربات با sdk نسخه بتا عرضه خواهد شد و دارای برنامه های متخلفی است و در 16 اکتبر با قیمت 179 دلار در دسترس خواهد بود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل