تکنولوژی

گوشی هوشمند جدید سونی با نام Xperia E1 II رؤیت شد

گوشی هوشمند جدید سونی با نام Xperia E1 II رؤیت شد

اکسپریا E1 یک تلفن همراه اقتصادی است که نمایشگری چهار اینچی دارد و سال گذشته از سوی سونی معرفی شد.

اما امروز اطلاعات مربوط به نسخه بعدی این موبایل در یک سایت خرده فروشی اسپانیایی رؤیت گردیده که نشان می دهد کمپانی سازنده به جای E2 عنوان E1 II را برای آن انتخاب نموده است.

به نظر نمی رسد عکسی که از E1 II در سایت PhoneHouse.es منتشر شده به آن تعلق داشته باشد و بیشتر شبیه به همان نسخه اولیه اش است با این همه اطلاعاتی که در صفحه مشخصات این اسمارت فون ذکر گردیده کاملا جدید هستند.

با توجه به تغییر اندکی که در نام این محصول به چشم می خورد تصور می شود که نباید انتظار تغییری قابل ملاحظه در امکانات آن را داشته باشیم با این همه، باید به اطلاع تان برسانیم که قطعات داخلی محصول مورد بحث تا حدود زیادی بهبود یافته است.

آنطور که در صفحه مشخصات این محصول آمده، اکسپریا E1 II همچنان دارای یک نمایشگر ۴ اینچی است اما این بار رزلوشنی برابر با ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل (به جای ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل) دارد.

علاوه بر این، چیپست دو هسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی نسخه اولیه به یک مدل چهار هسته ای ۱٫۳ گیگاهرتزی ارتقاء یافته است. دوربین این محصول نیز دستخوش تغییری قابل توجه گردیده و نوع سه مگاپیکسلی در مدل E1 جای خود را به یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در E1 II داده است.

رم و حافظه داخلی تلفن هوشمند جدید سونی که از اندروید ۴٫۴ بهره می برد نیز با جهشی دو برابری به ترتیب به ارقام یک و هشت گیگابایت رسیده اند.

بر خلاف قطعات داخلی که بهبود قابل توجهی را تجربه کرده اند ابعاد این محصول آنطور که در صفحه مشخصاتش آمده تغییر زیادی نیافته و مشابه نسخه قبلی است.

احتمال می رود که رونمایی رسمی از E1 II در MWC 2015 صورت بگیرد که قرار است در ابتدای ماه آتی میلادی در بارسلون اسپانیا برگزار شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل