ارسال دعوت نامه های MWC 2015 توسط مایکروسافت آغاز شد!

ارسال دعوت نامه های MWC 2015 توسط مایکروسافت آغاز شد!

مایکروسافت ارسال دعوت نامه های کنفرانس خبری خود که قرار است در روز دوم مارس (مصادف با یازدهم اسفند ماه) در بارسلون اسپانیا برگزار شود را آغاز کرده است.

با این همه بسیاری از گزارشات نشان می دهند که تا ماه سپتامبر (شهریور ۱۳۹۳) مدل پیشرفته ای از لومیا از سوی این شرکت معرفی نخواهد شد و به همین دلیل انتظار نمی رود که در این مراسم شاهد رونمایی از یک پرچمدار جدید باشیم.

باید بگوییم که شواهد حاکی از آن است که در MWC 2015 پرده ها از یک تلفن هوشمند اقتصادی مانند Lumia 6XX کنار خواهد رفت. مدل دیگری که ممکن است در این رویداد بزرگ جهانی نقاب از چهره خود کنار بکشد لومیا ۱۳۲۰ است.

با وجود اینکه محصول یاد شده هم اندازه با فبلت هاست (۶ اینچ) و مجهز به یک باتری بزرگ ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی است نمی توان نام پرچمدار را برای آن انتخاب نمود، چراکه تنها یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده.

براساس گزارشی دیگر پیش بینی می شود که در MWC امسال همچنین شاهد رونمایی از تلفن هوشمندی با شماره مدل RM-1072 باشیم که طبق شایعات نسخه ارزان قیمتی از لومیا ۸۳۰ با نمایشگر ۵ اینچی و رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است.

یک دوربین اصلی ۸٫۷ مگاپیکسلی PureView نیز در قسمت عقب این دستگاه خودنمایی می کند و چیپست آن نیز از نوع چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰ بوده و قیمتی برابر با ۲۷۵ دلار خواهد داشت.

در آینده خبرهای بیشتری را در مورد رویداد خبری مایکروسافت و MWC 2015 منتشر خواهیم کرد. ما را همراهی نمایید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل