تکنولوژی

گوشی Elephone S8 را با تخفیف پیش خرید کنید

گوشی Elephone S8 را با تخفیف پیش خرید کنید

گوشی Elephone S8 را با تخفیف بخرید ، در ادامه با پیشگام آی تی همراه باشید.

مراسم ایفا گرم شده و تمام برند ها محصولات خود را معرفی میکنند ، ما بازار محصولات و برند هایی که در ایفا شرکت نکرده اند هم گرم است.چند هفته پیش، ما در مورد Elephone S8 صحبت کردیم - یک گوشی ارزان قیمت-با ظرافت درخشان، طراحی آینده نگر، سخت افزار بسیار خوب و قیمت ویژه در حال حاضر، این گوشی را با قیمت پایین بخرید و لذت ببرید،البته حالا، کمی ارزان تر شده، بخرید و لذت بیشتری ببرید.

اسمارت فون Elephone S8 با قیمت ویژه:

Elephone S8 برای مدت کوتاهی تخفیفی دریافت کرد است،گوشی Elephone S8 در تاریخ 26 سپتامبر شروع به فروش رسمی میکند و شما میتوانید اون رو بخرید،تا امروز قیمت پیش سفارش این گوشی به مبلغ 279.99 دلار بوده است، اما در حال حاضر به مدت زمان محدود به 239.99 دلار کاهش یافته است!(به نظر من اگر دوستی دارید که خارج از کشور هست حتما بگید یکی براتون سفارش بده)

قیمت با تخفیفقیمت اصلی
$239.99$279.99

نیم نگاهی به مشخصات Elephone S8:

یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1440x2560 پیکسل، پردازنده MediaTek Helio X25 با سرعت 2.5 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، باتری 4000 میلی آمپری با تکنولوژی شارژ سریع . دارای دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل برای دوربین سلفی و دوربین 21 مگاپیکسلی سونی برای دوربین اصلی (دوربین پشت) میباشد.

همینطور بدون حاشیه از 3 طرف,قطعا Elephone S8 با قیمت پایین و سیستم سخت افزاری قدرتمند پتانسیل رقابت با برند های بزرگ را دارد

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل