مقالات

ده شهر از سراسر جهان با فرصت های شغلی زیاد

ده شهر از سراسر جهان با فرصت های شغلی زیاد

ده شهر از سراسر جهان با فرصت های شغلی زیاد

10- شیکاگو

در حال حاضر شیکاگو سومین شهر بزرگ ایالات متحده است – درست بعد از نیویورک و لس آنجلس – که جمعیت آن 2.7 میلیون نفر است. با این حال، شیکاگو را در هزینه، کیفیت زندگی و کیفیت هوا مثبت ارزیابی کرده اند. با داشتن 500 شرکت، جای تعجب نیست که فرصت های شغلی در شیکاگو بالا است. به طور متوسط شغل های با درآمد متوسط 110 دلار وجود دارد. شغل های حقوقی به بهترین شکل ممکن در شیکاگو رشد خواهند کرد و سایر مشاغل همچون شغل های مدیریتی، کامپیوتر، ریاضیات، معماری و مهندسی نیز دارای درآمد بالا در این شهر هستند.

9- سیدنی

سیدنی برای مدت طولانی شهرت خوبی را برای تعادل، زیبایی، دوستی، کار و زندگی پیدا کرد. PwC آن را به عنوان شماره یک برای پایداری و قابلیت اطمینان قرار می دهد. سیدنی مرکز بازاریابی مالی، صنعتی و فرهنگی استرالیا است، و این یک فرصت شغلی برای فرصت های تجاری است.

8-هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از بهترین شهرهای جهان برای کیفیت زندگی است. در واقع، از بالاترین انتظارات زندگی در سراسر جهان را برآورده می کند. اقتصاد هنگ کنگ بیشترین رتبه را برای اقتصاد آزاد دارد. علاوه بر تمام مزایای زندگی در هنگ کنگ، برای سهولت انجام کسب و کار رتبه دوم را دارد.

7- استکهلم

استکهلم به عنوان یکی از سریعترین شهرهای رو به رشد در اروپا، فرصت های کسب و کار زیادی را در اختیار دارد. استکهلم دارای یک صنعت فن آوری فعال با نزدیک به 700 شرکت فناوری پیشرفته، در منطقه، پررونق است. این شهر همچنین توجه زیادی به پایداری و تکنولوژی سبز دارد. با توجه به مجله فورچون، استکهلم یکی از بهترین شهرها برای راه اندازی کسب و کار است.

6- پاریس

پاریس در بالای لیست PwC برای سرمایه فکری و نوآوری نشسته است. این شهر پر از موزه های فوق العاده، دانشگاه های مورد احترام و کتابخانه های استثنایی برای گسترش ذهن است. جابز پاریس می گوید: آنچه در مورد این شهر بسیار عالی است، این است که آن پایین ترین نرخ بیکاری در اروپا را دارد. افرادی که در منابع انسانی، فروش و مالی هستند، از بالاترین حقوق ها بهره می برند.

5 – سان فرانسیسکو

چیزی که سان فرانسیسکو را با فرصت های شگفت انگیز نشان می دهد، این است که در آن خانه های برخی از بزرگترین شرکت های جهان قرار دارد. علاوه بر این، چندین شرکت بزرگ مانند گوگل نیز در این بخش قرار دارند. همانطور که توسط BizJournals.com گزارش شده است، افرادی که در موقعیت های مدیریتی، مشاغل قانونی، آموزش بهداشت، و رایانه و ریاضیات هستند، از حقوق بالا برخوردار خواهند شد.

4- تورنتو

تورنتو شهرت خوبی برای کیفیت زندگی دارد، بنابر گزارش ها، این شهر در سه رده اول برای ایمنی، بهداشت، زیرساخت ها و امنیت و حمل و نقل قرار دارد. برای سهولت انجام کسب و کار نیز در شماره چهارم قرار دارد. تورنتو در بخشهای توزیع، صنعتی و مالی رشد چشمگیری داشته و تمرکز زیادی بر بانکداری و سهام دارد.

3- سنگاپور

این شهر در بسیاری از لیست های مشخص شده توسط PwC با رتبه خوب قرار دارد. در میان این لیست ها، حمل و نقل و زیرساخت ها، دروازه شهر و سهولت انجام تجارت قرار دارد. اقتصاد سنگاپور در صنایع الکترونیک، مواد شیمیایی و خدمات سنگین است و این شهر یک مرکز مدیریت ثروت است و این مکان برای افراد در صنایع مختلف است. پزشکان نیز برخی از بالاترین حقوق را در اینجا دریافت می کنند. علاوه بر این، اقتصاد آن به عنوان آزادترین در جهان، دارای حداقل فساد و اکثریت طرفدار کسب و کار است.

2- نیویورک

شهر نیویورک با فرصت های بسیار به عنوان بزرگترین شهر ایالات متحده در حال رشد است و فرصت های موجود در صنایع مختلف را در اختیار دارد. PwC  اپل یکی شرکت های بزرگ دنیا را برای سهولت انجام کسب و کار در رتبه سوم قرار داده است. این شهر مکان مناسب برای کسب و کارهای بزرگ، جهت بورس اوراق بهادار و امور مالی است، اما افراد در حوزه مد، نشر، سرگرمی، فن آوری و غیره، نیز فرصت های زیادی را در اینجا پیدا خواهند کرد.

1-لندن

لندن در شماره اول برای آمادگی فن آوری و نفوذ اقتصادی در گزارش PwC قرار گرفته است. لندن، امروزه یکی از بهترین شهرها با فرصت های شغلی بسیار است. لندن بیشترین میلیاردرها را در سراسر جهان دارد، با اقتصاد متمرکز بر امور مالی برای کسب و کارهای بین المللی. مدیران ارشد، پزشکان، مدیران بازاریابی و فروش و افراد مشغول به کار قانونی به راحتی می توانند در لندن شغل های با درآمد بالا داشته باشند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل