مقالات

تصویری جدید از لباس فضایی SpaceX ‌؛ فقط یه کلمه حیرت انگیز

تصویری جدید از لباس فضایی SpaceX  ‌؛ فقط یه کلمه حیرت انگیز

ایلان ماسک اخیرا در صفحه اینستاگرام خود تصویری از لباس فضایی جدید و فوق‌العاده براق SpaceX منتشر کرده است. در این تصویر فضاپیما Crew Dragon که به همان اندازه حیرت آور است نیز قابل مشاهده است.

ماسک چندی پیش در صفحه توئیتر خود مژده ی انتشار تصاویری از این لباس را داده بود و بلافاصله اولین تصویر را منتشر کرد . او حال حالا تصویر جدیدی از این لباس شگفت آور منتشر کرده است.

بر اساس تصاویر و اطلاعات موجود ، ماسک به آنچه وعده داده بود یعنی ایجاد تعادل بین زیبا‌شناسی و عملکرد وفادار بوده است. همچنین تاکنون دو مرتبه آزمایش فشار خلا بر روی این لباس انجام گرفته است.

این فضاپیما SpaceX همچنین قدمی در راستای تکامل فضاپیما‌ها برداشته است ؛ کپسول فضاپیما کاملا مستقل عمل می‌کند و توسط خدمه درونی و همجنین مرکز کنترل ماموریت قابل کنترل است.

SpaceX با فضاپیما Crew Dragon قادر خواهد بود  به عنوان پیشگام پرواز های تجاری به مقصد ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) به شهرت بیشتری برسد.

SpaceX اولین شرکتی بود که ماموریت هایی همراه با محموله تجاری به سمت ایستگاه فضایی را آغاز کرد. آن‌ها همجنین در زمینه انتقال افراد به خارج از اتمسفر زمین و برعکس حرف های زیادی برای گفتن دارند. این شرکت فضایی در مدت زمانی کوتاهی ره صد ساله را طی کرده است ؛ چرا که آنها تا سرحد ممکن در زمینه اکتشافات فضایی در حال پیشروی هستند و بنظر میرسد کار خود را به نحو احسنت انجام می‌دهند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل